گوناگون

باقرنیا: مرا با حاتمی‌کیا و درویش مقایسه نکنید!

پارسینه: محمدجعفر باقری‌نیا که فیلم سینمایی «چهارباندی» را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر ارائه کرده است، از هیات انتخاب جشنواره خواست که فیلم او را با آثار حاتمی‌کیا و درویش مقایسه نکنند.

این کارگردان بیان کرد: فیلم «چهار باندی» را به جشنواره فیلم فجر فرستاده‌ایم و امیدوارم برای نمایش در جشنواره انتخاب شود.

باقری‌نیا با اشاره به اینکه اصلاحاتی به این فیلم وارد شده بود که برطرف شدند، ادامه داد: امیدوارم دوستان در هیات انتخاب جشنواره فجر،‌ «چهار باندی» را با جهان خودش ببینند و مرا با بزرگان سینما از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا و احمدرضا درویش مقایسه نکنند.

او که «چهار باندی» را به عنوان دومین فیلم سینمایی خود ساخته است، یادآور شد: اولین فیلم من با نام «بی‌خوابی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود که هنوز اکران نشده است.

او اضافه کرد: دوستانی که در مرکز گسترش بودند در چهار سال گذشته بیشتر به فکر «لاله» بودند و پیگیری ما برای نمایش این فیلم به نتیجه نرسید،‌به همین دلیل منتظرم ببینم با مدیریت جدید این مرکز اتفاقی می‌افتد یا خیر.

در «چهارباندی» که عزت‌الله جامعی ندوشن تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است،‌ بازیگرانی هم‌چون احمد نجفی، رضا رویگری، نسرین مقانلو، شهره قمر، فلور نظری و نازنین فراهانی حضور دارند.

این فیلم داستان مردی به نام حاج رحیم طوسی را روایت می‌کند که سابقه حضور در جبهه داشته است.

او برای یکی از مکان‌های زیارتی بودجه‌ای را از کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌کند اما این بودجه به سرقت می‌رود...

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد