گوناگون

نقش مؤثر صدا و سيما در تبليغات انتخاباتي

پارسینه: عضو كميسيون فرهنگي مجلس نقش صدا و سيما را در تبليغات نامزدهاي انتخاباتي يازدهمين دوره رياست جمهوري و تحقق يافتن حماسه سياسي مهم و موثر عنوان كرد.

سيد رضا اكرمي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سينما خبر با بيان اينكه انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري و شوراها يك حماسه سياسي نام گرفته است، گفت: بايد در اين انتخابات همه كوشش كنند كه مردم با شور و شوق به صحنه انتخابات بيايند و فرد موردنظر را انتخاب كنند تا اين حماسه سياسي تحقق يابد.

وي ادامه داد: همه امكانات تبليغاتي اعم از تريبون هاي نماز جمعه ، منابر مساجد ، روزنامه ها ، مطبوعات ، راديو و تلويزيون بايد سعي كنند كه مردم با ميل و اراده خود به صحنه بيايند و در انتخابات 24 خرداد ماه شركت كنند.

اكرمي با بيان اينكه نقش صدا و سيما در انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري از ساير رسانه ها و تريبون هاي نماز جمعه مهم تر است، بيان كرد :صدا و سيما فراتر از منابر سخنراني نماز جمعه و مطبوعات بايد براي آگاهي سازي و آماده سازي مردم از راه هنر و تبليغات صحيح اقدام به تحقق يافتن اين حماسه سياسي كند.

وي در پايان با اشاره به اينكه اگر مناظره هاي نامزدهاي انتخاباتي كه از تلويزيون پخش مي شود، بهتر است ابتدا ضبط و سپس پخش شود؛ تصريح كرد: اگر مناظره هاي انتخاباتي ابتدا ضبط شود و زير نظر كارشناساني كه در مسائل سياسي - اجتماعي - اخلاقي و اعتقادي متبحر هستند كنترل شود و بعد پخش شود خاطرات تلخ دوره دهم رياست جمهوري و جسارت ها و اهانت هايي كه به افراد در صحنه مناظره حضور نداشتند وارد شد پيش نخواهد آمد.


منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد