گوناگون

"محققان قم آمادهٔ فعالیت در بخش دینی هالیوود هستند"

"محققان قم آمادهٔ فعالیت در بخش دینی هالیوود هستند"

پارسینه: اظهارات کمال اکبری، رئیس دانشکدهٔ صداوسیمای قم

مرکز خبر حوزه نوشت:

رئيس دانشکده صدا و سيماي قم از آمادگي محققان و پژوهشگران قم، با سينماگران خبر داد و گفت: اين محققان و پژوهشگران آمادگي فعاليت در مسائل هنري به ويژه در بخش ديني را دارند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، کمال اکبري، پيش از ظهر امروز در نشستي علمي با عنوان "هم انديشي هاليوود و بيداري جهاني" که در محل سالن همايش هاي دانشکده صدا و سيماي قم و با حضور سينماگران سينماي هاليوود برگزار شد، اظهار داشت: هدف دانشکده صدا و سيماي قم، پيوند ميان امور هنري از جمله سينما، با دين و معنويت است.

وي افزود: مهمترين هدف اديان الهي براي خدمت و به اوج خود باوري رساندن انسان است، به همين دليل ما معتقديم که هنر از جمله سينما هم بايد همين راه را پيگيري کند.

رئيس دانشکده صدا و سيماي قم خاطرنشان کرد: با توجه به اين که در مباحث تئوريک کار مي کنيم، آمادگي داريم در مباحث توليدي با سينماگران عرصه دين همکاري داشته باشيم و دانشجويان و محققان ما در امور فيلمسازي با آنان مشارکت کنند.

وي افزود: محققان و پژوهشگران فعال عرصه هنر در شهر مذهبي قم و دانشکده صدا و سيماي اين شهر، آمادگي فعاليت در مسائل هنري به ويژه در بخش ديني هاليوود را دارند.

ارسال نظر

  • جانباز

    یعنی تشریف می برند امریکا در ها لیوود .
    این روز ها چه حرفهایی که نمی شنویم .

  • فرخ باور

    سیاسی نیستی نه؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد