گوناگون

بازيگر هولوکاستی: از بازي‌خودم شرمگينم

پارسینه: «اوليويا دابروسكا»، بازيگر سه ساله فيلم هولوكاستي «فهرست شيندلر» ساخته «استيون اسپيلبرگ» گفت: زماني كه در 11سالگي اين فيلم را براي اولين بار ديدم از اينكه در اين فيلم بازي كرده ام شرمنده شدم.

او در مرور خاطره بازي و سپس تماشاي اين فيلم براي اولين بار گفت: تنها خاطره اي كه از بازي در اين فيلم دارم اين است كه به شدت وحشت زده بودم و زماني كه اين فيلم را براي اولين بار ديدم به شدت مضطرب و نگران شدم.

او كه هم اكنون دانشجو است گفت: زماني كه براي اولين بار «فهرست شيندلر» را ديدم، مطمئن بودم كه ديگر هرگز در زندگي ام اين فيلم را تماشا نخواهم كرد، به شدت از اينكه در اين فيلم بازي كرده ام، شرمنده بودم و هرگاه پدر و مادر كوچكترين چيزي در رابطه با اين فيلم به ديگران مي گفتند، به شدت از دست آنها عصباني مي شدم، حقيقتا از بازي در اين فيلم پشيمان بودم.

دابروسكا افزود: حال خوبي نداشتم، اسپيلبرگ بارها به من توصيه كرد كه به خودم فرصت بدهم و حداقل تا 18سالگي ديگر اين فيلم را نبينم، اطرافيانم نيز همواره به من توصيه مي كردند كه در رابطه با هولوكاست بيشتر بدانم چون يكي از نكات مهم زندگي من محسوب مي شود، همه اين حرف ها به شدت مرا نااميد و غمگين مي كرد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد