گوناگون

چرا مصاحبه محسن یگانه پخش نشد؟

پارسینه: دلایل حذف مصاحبه محسن یگانه از برنامه نوروزی شبکه سه

موسیقی ما - آرتین ولی الهی: محسن یگانه خواننده ی سرشناس پاپ کشورمان در گفت و گو با «موسیقی ما» از دلایل نیامدن خود به ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ سخن گفت.

محسن یگانه ضمن بیان این مسئله که از بیخ و بن رابطه ی خوبی با تلویزیون نداشته و هر بار هم در جایی حاضر شده به خاطر رفاقت بوده، اظهار داشت: «آخرین باری که به جام جم رفتم برای برنامه ی «اینجا شب نیست» رادیو جوان بود که آن هم به خاطر دوستی با یکی از دوستان علی ضیاء بود». وی افزود: «امسال سال متفاوتی برای من بود. ۲۳ اسفند امسال و در سالگرد شهادت پدرم کاری را ضبط کردم. اصولاً نه فقط من، بلکه اکثر کسانی که پدرشان را در جنگ از دست داده اند به خاطر برداشت های خاصی که بعضاً از زندگی امثال ما وجود دارد مثل استفاده از رانت، جایی علناً این موضوع را (که فرزند شهید هستیم) عنوان نمی کنیم و یک عمر است که به این موضوع عادت کرده ایم. ولی در برنامه ی شب عید سوالی در این رابطه از من شد و من صحبت هایی کردم که اگر پخش می شد، به مزاق خیلی ها خوش نمی آمد و از دید بعضی ها بازخورد مثبتی نداشت».

وی ادامه داد: «مشکل من با صدا و سیما این است که صدا و سیما مهمان نواز نیست و اخلاق تلویزیون این است که با مهمان هایش خوب برخورد نمی کند، با من هم برخورد خوبی صورت نگرفت. خوب است که اینگونه صحبت ها ناگفته بماند و جایی بیان نشود؛ چه از زبان منی که شناخته شده ترین فرزند شهید کشورمان هستم - البته نه از سرخودشیفتگی بلکه به جبر! - و چه از زبان هر کس دیگری که شرایط مشابه من دارد. طبق معمول همیشه یک چیز می گویم: بی خیال... می گذره...!»

وی در پایان گفت: «این نکته هم گفتنی است که دوستان قصد زنده نمایی مصاحبه را داشتند که من امتناع کردم و قرار شد به هیچ عنوان مصاحبه پخش نشود».
منبع:
اختصاصی سایت موسیقی ما

ارسال نظر

  • عسل

    کسی جرات نمی کنه به داداش ما نگاه چپ کنه.داداشی یدونه باشی.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد