گوناگون

کریمی:تا در سپاهان جا بیفتم زمان می‌برد

پارسینه: هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در سپاهان شرایط بسیار خوبی دارم اما مدتی زمان می‌برد تا در این تیم به طور کامل جا بیفتم.

یعقوب کریمی در مورد شرایط سپاهان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را با برنامه پیش می‌بریم. امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف راه‌آهن می‌رویم و با هماهنگی سعی می‌کنیم خود را آماده شروع لیگ برتر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا توانسته‌اند در سپاهان جا بیفتد عنوان کرد: مدتی زمان می‌برد تا بتوانم در این تیم جا بیفتم تازه به سپاهان آمده‌ام البته از شرایطم بسیار راضی هستم و خوشحالم که چنین انتخابی داشتم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم خرید‌های بسیار خوبی انجام داده و انتظارات از آنها بالا است تصریح کرد: نظر من هم این است که در نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشتیم البته همه چیز در زمین شرایطش فرق می‌کند و یارگیری خوب دلیلی بر امنیت برای کسب نتیجه نیست. باید منتظر شروع مسابقات باشیم.

وی در مورد حضور مجتبی جباری در سپاهان خاطرنشان کرد: مجتبی جباری یکی از بهترین بازی‌سازهای فوتبال ایران است که تجربه بسیار زیادی دارد. امیدوارم بتوانم از تجربیات جباری استفاده کنم و در کنار یکدیگر بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

کریمی در مورد اردوی اوکراین سپاهان عنوان کرد: چهار مسابقه بسیار سنگین را در این اردو برگزار کردیم. این مسابقات به ما کمک زیادی کرد و فشار آن بسیار بیشتر از مسابقات لیگ برتر بود. پس از این سفر باز هم بدنسازی می‌کنیم و از هفته بعد کارهای تاکتیکی را انجام خواهیم داد.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه با قرعه سختی روبرو شده‌اند و در هفته اول و دوم باید به مصاف فولاد خوزستان و استقلال بروند عنوان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و حسین فرکی مربی‌ای است که همیشه تیم‌های قدرتمندی می‌سازد به هر حال در طول فصل باید با این تیم‌ها مسابقه دهیم و می‌دانیم که همه مسابقات سختی‌های خودش را دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد