گوناگون

پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی نیم فصل

پارسینه: پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که می‌خواهد نیم فصل را با قهرمانی به پایان برساند.

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر با یک دیدار در روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت. این دیدار میان پرسپولیس و استقلال خوزستان برگزار می‌شود. سرخ پوشان که پیش از آغاز فصل با آبی‌های اهوازی دیداری داشتند و موفق به پیروزی شده‌اند، در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران هستند.

شاگردان علی دایی اگر برابر استقلال خوزستان به برتری برسند، به احتمال بسیار زیاد قهرمان نیم فصل می‌شوند. سرخ پوشان پایتخت که در بهترین شرایط فنی‌شان هستند، برای این دیدار محمد نوری را به دلیل محرومیت به همراه نخواهند داشت.

از آن طرف شاگردان عبدالله ویسی در این فصل هیچگاه خارج از خانه پیروز نشده‌اند. آن‌ها هفته قبل با چهار گل از تراکتورسازی شکست خوردند و دومین خط دفاعی ضعیف لیگ بر‌تر هستند. این درحالیست که پرسپولیس با دریافت تنها شش گل خورده، عنوان بر‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

پرسپولیسی‌ها که بعد از 110 هفته طعم صدرنشینی را چشیده‌اند، می‌خواهند با برتری برابر استقلال خوزستان با روحیه‌ای مضاعف به نیم فصل بروند و شاگردان ویسی هم می‌دانند گرفتن حتی یک امتیاز از پرسپولیس در تهران دستاورد خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود.

از تقابل‌های جالب این دیدار می‌توان به حضور میداوودی و عادل کلاه کج در استقلال خوزستان اشاره کرد. اولی که سابقه گلزنی خوبی به پرسپولیس دارد و با پیراهن تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز به این تیم گل زده و دومی هم از معدود بازیکنانی است که دوبار پیراهن پرسپولیسی‌ها را پوشیده و در آغاز فصل علی دایی خیلی سریع او را در لیست خروجی‌های تیمش قرار داد.

این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک‌ محمدرضا ابوالفضلی و بهرام کیانی قضاوت می‌کنند.

روند نتایج پنچ دیدار اخیر دو تیم به این شکل است:


هفته دهم هفته یازدهم هفته دوازدهم هفته سیزدهم هفته چهاردهم
پرسپولیس باخت برد مساوی برد برد
استقلال خوزستان باخت برد مساوی برد باخت
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    هورا هورا هورا!!!! پسپوليس قهرمان شده كف بزنيد شادي كنيد يه تيم بعد از 2سال قهرمان شده بعد از 1587روز قهرمان شده بعد از 110هفته قهرمان شده اينو تو گينس بنويسيد به همه بگوييد بابا اينه تيم قهرمان امروز اينجا بمان

  • ناشناس

    به به چه خوب ! پس سب بلاتر براي تبريك به ايران اومده تا به پرسپوليس تبريك بگه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد