گوناگون

تمدید قرارداد کی روش تا ۲۰۱۸

پارسینه: نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) با تصویب 10 مصوبه از جمله کلیات آیین نامه کمیته اخلاق همراه بود.

فدراسیون فوتبال: این نشست با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاورند و امیر حسین حسینی برگزار شد.

مصوبات هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این شرح است:

- کلیات آیین نامه کمیته اخلاق به تصویب رسید و مقرر شد که کمیته حقوقی و تدوین مقرارت، نسبت به تدوین مقررات اجرایی این کمیته اقدامات آنی به عمل آورد.

- کلیات سند توسعه فوتبال که از سوی کمیته مطالعات راهبردی پیشنهاد شده بود، به تصویب رسید و مقررات اجرایی آن باید از سوی کمیته ذیربط تدوین شود.

- مهدی قدمی، اکبر ایمانی پور، حسین اکبری یزدی و محمود حبیبی به عنوان اعضای کمیته حقوق و تدوین مقررات تعیین و هوشنگ نصیرزاده نیز به عنوان رییس این کمیته منصوب شد.

- تعرفه عضو گیری مطابق با سال 1392 تعیین شد و در سال آتی (1393) نیز این تعرفه تغییر نخواهد کرد.

- اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از سازمان لیگ برتر به دلیل برگزاری منظم و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه در خور شان فوتبال ایران در لیگ حذفی کشور (جام آزاد سازی خرمشهر) از سازمان لیگ برتر خواستند با توجه به برنامه های فدراسیون در مسابقات ملی و بین المللی، تقویم 93-94 را در جلسات آتی هیات رییسه ارائه کند.

- پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تا سال 2018 مورد تائید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

- در خصوص سرمربی تیم ملی امید هم مقرر شد کمیته فنی و توسعه تصمیم گیری کند و پیشنهادات خود را به رییس فدراسیون فوتبال ارائه دهد.

- کلیات پیشنهاد برگزاری فستیوال های استانی و کشوری در رده های سنی زیر 10، 11 و 12 سال کشور که از سوی آکادمی ملی فوتبال ارائه شده بود، تائید و مقرر شد تا آکادمی ملی فوتبال جزئیات و منابع مالی مورد نیاز این طرح را به هیات رییسه ارائه دهد.

- هیات رییسه فدراسیون با تشکر از سازمان لیگ کشور در خصوص فعالیت های مستمری که در خصوص صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها انجام داده، مقرر کرد هر سه ماه یکبار گزارش روند کار را به دبیرکل فدراسیون فوتبال برای انعکاس به هیات رییسه ارائه شود.

- پیشنهادات کمیته بازاریابی نیز در جلسه هیات رییسه مطرح و مقرر شد تا در خصوص جذب حامی مالی تیم های ملی اقدامات لازم به عمل آید.

ارسال نظر

  • فرداد

    طرف رفت خواستگاری بهش گفتند خوب چی شد گفت 50 درصدش حل شده گفتند چطوری گفت خوب من راضیم دیگه حالا مونده عروس خانم که 50 درصد دیگشه. حالا شده حکایت اینا نشستند برای خودشون جلسه گرفتند که قرارداد رو تا 2018 تمدید کنند به حساب خودشون این 50 درصدش

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد