گوناگون

اعتراض خنده دار عربستان علیه ایران شکست خورد

اعتراض خنده دار عربستان علیه ایران شکست خورد

پارسینه: عربستانی ها که برای تیم های فوتبال ما هم دردسر درست کرده بودند، این بار به شکل خنده داری می خواستند برای کاروان منا دردسرساز شوند.

خبر - تحریریه پارسینه | عربستان سعودی با اعتراض به پرچم و پیراهن اعضای کاروان منا باعث شد ورزشکاران ما به اخراج از دهکده پارالمپیک تهدید شوند.
اگرچه بیانیه محکم سران ورزش ایران مسئولان برگزاری پارالمپیک ریو را متوجه اشتباه شان کرد و به آنها فهماند قرار نیست تحت تاثیر اعتراض مسخره عربستان و دلارهای نفتی آل سعود، کاروان منا را تهدید کنند اما اعتراض خنده دار آل سعود نزدیک بود برای کاروان ورزش ما دردسر درست کند.

اعتراض خنده دار عربستان علیه ایران شکست خورد
عربستان سعودی که مانند کشورهای حوزه فارس به نام واقعی این خلیج حساسیت دارد، پرچم و پیراهن اعضای کاروان ورزش ایران را بهانه کرد و از سوزش نام خلیج همیشه فارس مدعی شد نماد کاروان منا اهانت به اعراب و زیر سوال بردن تمامیت ارضی آنهاست (کدام ارض؟ کدام تمامیت؟) و برخی مسئولان پارالمپیک هم تحت تاثیر اعتراض آغشته به دلار آل سعود تهدید کردند کاروان ورزش ایران را از دهکده بازی های پارالمپیک ریو خارج می کنند.
اگرچه با واکنش به موقع ایران فعلا این پرونده بسته شده اما واقعا با عربستان چه باید کرد؟ این کشور در هر زمینه ای چه ورزش و چه سیاست به غش آمدن عادت دارد.
آنها که برای تیم های فوتبال ما هم دردسر درست کرده بودند، این بار به شکل خنده داری می خواستند برای کاروان منا دردسرساز شوند. مدال های کسب شده از سوی ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی خار چشم آل سعود شده است.

جام نیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد