گوناگون

جهانبخش: جواب منتقدان را داديم!

پارسینه: علیرضا جهانبخش که در دیدار با کره جنوبى یکى از بازیکنان خوب ایران بود درباره شرایط مصدومیتش که باعث خروجش از زمین شد گفت: خوشبختانه مشکل خاصى نیست و با توجه به فشار بالاى بازى دچار گرفتگى عضله شدم اما مشکلى ندارم.

خبر - تحريريه پارسينه | علیرضا جهانبخش که در دیدار با کره جنوبى یکى از بازیکنان خوب ایران بود درباره شرایط مصدومیتش که باعث خروجش از زمین شد گفت: خوشبختانه مشکل خاصى نیست و با توجه به فشار بالاى بازى دچار گرفتگى عضله شدم اما مشکلى ندارم.

او در خصوص از دست دادن شانس گل مناسبش در این بازى گفت: خدا را شکر توانستیم بازى خوبى به نمایش بگذاریم و فرصت هاى خوب گلزنى نیز به دست آوردیم و پاسخ مناسبى به کسانى که مى گفتند تیم ملى فقط نتیجه مى گیرد و بازى خوبى به نمایش نمی گذارد دادیم. در مورد فرصت خودم نیز دروازه بان به خوبى آن را گرفت تا شانش با من یار نباشد.

جهانبخش در خصوص دیدار بعدى تیم ملى برابر سوریه و شرایط این گروه گفت: رقابت شدیدى بین تیم ها با توجه به پیروزى ازبکستان شکل گرفته و باید با تلاش بیشتر در مسیرى که پیش گرفته ایم گام برداریم و نیازمند پیروزى برابر سوریه در بازى بعدى هستیم تا شرایط بهترى داشته باشیم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد