گوناگون

تیم دایی رکورددار پنالتی گرفتن در این فصل

پارسینه: نفتی‌ها با ۴ پنالتی در جام حذفی و ۳ پنالتی در لیگ برتر، رکورددار پنالتی گرفتن در این فصل هستند.

خبر - تحریریه پارسینه | اعلام شدن ۳ پنالتی در دو بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، جنجال زیادی درست کرد. پنالتی سپاهان بعد از درگیری‌های طولانی گل نشد، پنالتی ذوب آهن کمتر از یک دقیقه بعد با گل نوری بی اثر شد اما نفتی‌ها، تنها تیمی بودند که از پنالتی‌شان خوب استفاده کردند و با همان گل مجوز حضور در نیمه نهایی را گرفتند. تیم دایی در دو مرحله قبل هم گل اول بازی را با ضربه پنالتی زده بود.

مرحله یک چهارم نهایی، نفت در وقت‌های اضافی ۳-۲ استقلال را برد و به نیمه نهایی رسید. گل اول نفت، با ضربه پنالتی قاضی بدست آمد. مرحله یک هشتم نهایی هم نفت در شرایطی شهرداری فومن را برد که گل اول را را با ضربه پنالتی زده بود. نفتی‌ها در اولین بازی جام حذفی هم از روی نقطه پنالتی به مهرگان دره شهر گل زدند.

نفت در ۴ بازی از ۵ بازی جام حذفی، صاحب ضربه پنالتی شده است. آن‌ها با ۴ پنالتی در جام حذفی و ۳ پنالتی در لیگ برتر، رکورددار پنالتی گرفتن در این فصل هستند. ۷ پنالتی، برای تیمی که با داشتن مبعلی و قاضی خوب راه استفاده از همه ضربات شروع مجدد را می‌داند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد