گوناگون

هواداری که در بازی پرسپولیس به آرزویش رسید

پارسینه: بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس و علي دايي با درد‌سر و اسکورت پليس موفق به ترک ورزشگاه تختي اردبيل شدند.

تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود بعد از ظهر امروز موفق شد با نتيجه 2 بر يک منتخب دانشگاه آزاد اردبيل را شکست دهد. در اين ديدار حدود 4 هزار اردبيلي پشت رختکن و درب ورزشگاه تختي پس از بازي ايستادند و براي پرسپوليس و تيم دايي شعار قهرماني سر دادند. آنها همچنين به دليل ازدحام شديد به خاطر عکس گرفتن با دايي و بازيکنان، پرسپوليسي‌ها را براي ترک ورزشگاه تختي دچار درد‌سر کردند که بالاخره پس از دقايقي با پادرمياني پليس و اسکورت ويژه موفق شدند ورزشگاه را ترک کنند.

يک هوادار با آوردن پلاکاردي که روي آن نوشته بود دايي آرزويم عکس گرفتن با تو است وسط جمعيت قصد رسيدن به سرمربي قرمز‌پوشان را داشت که بالاخره با کمک پرسپوليسي‌ها اين اتفاق افتاد و اين هوادار به آرزويش رسيد.

پرسپوليسي‌ها قرار است از فردا دوشنبه تمرينات خود را پيگيري کنند. آنها فردا در دو نوبت در ورزشگاه تختي اردبيل و صوابي نير تمرين مي‌کنند.

همچنين دايي براي امير عابد‌زاده و نيلسون دو دروازه‌بان پرسپوليس که تازه ديروز و امروز به جمع سرخپوشان اضافه شده‌اند تمرينات ويژه‌اي را در نظر گرفته تا خود را به ساير بازيکنان برسانند.

پرسپوليس در اردوي اردبيل موفق شد در دو بازي تيم‌هاي آرتا سبلان و منتخب دانشگاه آزاد اردبيل را شکست دهد.

در پايان بازي علي دايي از کادر فني و بازيکنان حريف تقدير و تشکر کرد و به آنها خسته نباشيد گفت. بازار گرفتن عکس يادگاري نيز بين بازيکنان دو تيم بسيار داغ بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد