گوناگون

جلسه سرنوشت ساز زلاتان با مدیران PSG

پارسینه: شایعه بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به آث میلان روز به روز بیشتر می شوند؛ با وجود اینکه خود این بازیکن در آخرین مصاحبه اش، از تمایلش به ماندن در پاری سن ژرمن سخن گفته بود.

به گزارش پارسینه ، شایعه بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به آث میلان روز به روز بیشتر می شوند؛ با وجود اینکه خود این بازیکن در آخرین مصاحبه اش، از تمایلش به ماندن در پاری سن ژرمن سخن گفته بود.

امروز موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به زلاتان ادعا کرد که این فوق ستاره سوئدی، همراه با مدیر برنامه هایش "مینو رایولا"، راهی قطر شده تا با مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن ملاقات کند. هدف از این ملاقات، صحبت در مورد آینده و پیشنهاد جدی میلانی هاست.

زلاتان از باشگاه آث میلان پیشنهاد جدیدی برای بازگشت دریافت کرده است. او بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ برای میلان بازی می کرد. دو نشریه اکیپ و لوپاریزین نیز در گزارشی جداگانه، به جلسه سرنوشت ساز و مهم این ستاره سوئدی با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن طی هفته جاری اشاره کرده اند.

ورزش 3

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد