گوناگون

دیدار هاشمی با سرپرستان کاروان ورزش ایران

پارسینه: رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مقر کادر سرپرستی کشورمان در بازیهای المپیک ریو با مسولین کادر اجرایی، سرپرستان و مربیان دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در نشست با کادر اجرایی و سرپرستان تیمهای اعزامی حاضر در ریو گفت: از سوی میزبان ضعفهای زیادی در هماهنگی و برگزاری هر چه بهتر کارها دیده می شود که همین امر کار کادر اجرایی و سرپرستی کاروان اعزامی در ریو را بیشتر می کند ولی خوشبختانه این عزیزان با همدلی و فعالیت شبانه روزی تلاش کردند با فراهم کردن امکانات لازم، تیمهای اعزامی کشورمان دغدغه خاطری نداشته باشند که جای تقدیر و تشکر دارد.

هاشمی تصریح کرد: حتما بخاطر دارید در دوران دفاع مقدس چگونه فرزندان این مرز و بوم باحداقل امکانات برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند و المپیک هم بنوبه خود میدان نبردی است برای نشان دادن توانمندی فرزندان این مرز و بوم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و بعد از ماهها تلاش، تمرین و ممارست و تحت لوای دعای خیر مردم پیام آور شادی برای ملت بزرگتان باشید.

در خاتمه سرپرستان تیمهای حاضر ضمن قدر دانی از کادر سرپرستی و کمیته ملی المپیک در تهیه بلیت بزینس کلاس برای ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به ریو از تلاش های کادر اجرایی در برطرف نمودن درخواست های تیمهای حاضر کشورمان در ریو تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد