گوناگون

پابلو آلوارادو: ۵۰ دلار به لیونل مسی بدهکار هستم!

پابلو آلوارادو: ۵۰ دلار به لیونل مسی بدهکار هستم!

پارسینه: پابلو آلوارادو، همبازی سابق لیونل مسی مبلغ ۵۰ دلار به این بازیکن بزرگ بدهکار است.

داستان جالبی در کتاب "مسی، نبوغ ناقص" اثر آریل سنوسیائین منتشر شده که نشان می‌دهد پابلو آلوارادو، همبازی سابق لیونل مسی رقم ناچیز ۵۰ دلار به این بازیکن بدهکار بوده و هنوز هم این بدهی صاف نشده است. در جریان سفر تیم ملی آرژانتین به اروگوئه در سال ۲۰۰۴ برای یک دیدار دوستانه مقابل این تیم، لیونل مسی برای دومین بار برای تیم اول کشور خود آرژانتین به میدان رفت.

در آن زمان به هر بازیکنی برای بازی‌های دوستانه خارج از کشور ۵۰ دلار پرداخت می‌شد. در آن مقطع به آلوارادو گفته شد که پول دریافتی خود را به بایت بدهی اش مسی بدهد. با این حال این اتفاق رخ نداد و پابلو آلوارادو هنوز هم ۵۰ دلار به ستاره و کاپیتان آلبی سلسته بدهکار است. البته لیونل مسی در حال حاضر یکی از ثروتمندترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود و قطعا این مبلغ ناچیز را از پابلو آلوارادو پس نخواهد گرفت.

آلوارو در بخشی از این کتاب گفت: "من آن موقع دو اسکناس ۵۰ دلاری نداشتم، پس به من گفتند پس حتما در آینده بدهی مسی را بده و البته من دیگر هرگز او را ندیدم. حالا نیز به محض دیدن مسی این رقم را به او پس خواهم داد. "
منبع: ورزش سه

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد