گوناگون

نیمار: مسی و رونالدو در آسمان هستند و من در زمین

پارسینه: نیمار ،ستاره جوان سانتوس و تیم ملی فوتبال برزیل در این چند سال اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشته و بسیاری او را با بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه می‌کنند، اما خود او نظر دیگری دارد و معتقد است هنوز تا رسیدن به سطح مسی و رونالدو فاصله زیادی دارد.

ستاره جوان سانتوس برزیل اعتراف کرد که فاصله زیادی با رونالدو و لیونل مسی دارد.

نیمار ،ستاره جوان سانتوس و تیم ملی فوتبال برزیل در این چند سال اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشته و بسیاری او را با بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه می‌کنند، اما خود او نظر دیگری دارد و معتقد است هنوز تا رسیدن به سطح مسی و رونالدو فاصله زیادی دارد.

نیمار در گفت‌وگو با کیکر آلمان این گونه لب به سخن گشود: بازیکنانی همچون مسی، رونالدو، ژاوی و اینیستا با کلاس متفاوتی نسبت به دیگر بازیکنان بازی می‌کنند. آنها الگوهای خوبی برای ورزشکاران و دیگران اشخاص جامعه به شمار می‌آیند. همه ما بازیکنان تلاش می‌کنیم تا به سطح آنها برسیم. من هنوز فاصله زیادی با این ستاره‌ها دارم.

ستاره جوان سانتوس افزود: باید در بازی با سر، زدن ضربات آزاد و حفظ توپ بهتر شوم. برای رسیدن به رونالدو و مسی باید در این زمینه‌ها خود را تقویت کنم.

باشگاه‌های اروپایی زیادی برای جذب نیمار ابراز علاقه کرده‌اند. با این حال او هنوز دل از فوتبال برزیل نکنده است.او درباره بازی در قاره سبز گفت: در کودکی رویای بازی در اروپا را در سر می‌پروراندم. هنوز تصمیمم را نگرفته‌ام. به زمان احتیاج دارم. احساس می‌کنم هنوز زود است. البته باید این را بگویم که حضور در اروپا به معنای بازی در یکی از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا نیست. هر احتمالی وجود دارد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ALIRZA

    دوستان دارم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد