گوناگون

کریم باقری بهترین اتفاق برای تراکتور

 کریم باقری بهترین اتفاق برای تراکتور

پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است مالک باشگاه تراکتور بهترین انتخاب را داشته است.

به گزارش پارسینه به قنل از روبرو نیوز، در اواخر خردادماه که انتقادات هواداران تراکتور به شرایط واگذاری تیم خود به اوج خود رسیده بود، یوسف بخشی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما تنها راه برون رفت از بحران را در تیتر «لطفا کوتاه بیایید» بیان کرد و امروز بعد از ۴۰ روز تراکتور با حمایت‌های هواداران و ورود طوفانی زنوزی به نقل و انتقالات دیگری هیچ نشانی از تراکتور بحرانی ندارد. از طرفی این پیشکسوت فوتبال در هفته‌های گذشته در شبکه ورزش از موضوع جادوگری در فوتبال پرده برداشت تا در این مورد و همچنین شرایط فوتبال تبریز با وی صحبت کنیم.

اسکوچیچ بهترین گزینه خارجی/ ایرانی

همیشه مربیان خارجی و مربیان داخلی برای حضور در نیمکت تیم‌های بزرگ موافقان و مخالفان خاص خود را داشتند ولی من اعتقاد دارم اسکوچیچ بهترین گزینه برای شرایط خاص تراکتور بود. اسکو هم خارجی کارنامه‌داری هست و هم مثل ایرانی‌ها شناخت کافی از حواشی فوتبال ایران را دارد و اکنون می‌تواند تراکتور و‌ مدیران باشگاه را در اهداف بزرگ همراهی کند.

نقل و انتقالات تراکتور شاهکار است

تراکتور کم ریسک و پر ادعا وارد بازار شد و عملا گفت که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جذب سه بازیکن تیم قهرمان که جزء ۱۰ بازیکن برتر لیگ برتر هستند حرفی برای گفتن ندارد و می‌توان آن را شاهکار دانست. البته این بازار تمام نشده و اگر ۵۰ درصد نفرات جذب شده قبلی را هم جذب کنند موفقیت آنها در بازار تکمیل می شود.

خیلی‌ها از حرف حق می‌ترسند

روزی که با شما صحبت کردم و گفتم که هوادار یک قدم بیاید تا زنوزی صد قدم بیاید، نمی‌دانم در جامعه هواداری تاثیر داشت یا نه ولی در بین پیشکسوتان فوتبال تاثیر داشت! چون زنگ می‌زدند که چرا چنین حرف‌هایی را زدی و الان دوستان فلانی یا دشمنان فلانی در فضای مجازی فحش می‌دهند! خوب بدهند، کسی که در این فوتبال بترسد و حرف حق را نزند، باید برود در خانه‌اش بنشیند و من اعتقاد دارم در روزهای بحرانی در اندازه خودم از تراکتور حمایت کردم و حقانیت حرف‌هایم ثابت شد.

زنوزی گیر بدهد، ول‌کن نیست

من حاج رضا زنوزی را خوب می‌شناسم و بارها دیده‌ام که اگر به چیزی گیر بدهد، تا پایان راه دنبالش می‌رود و الان قلابش به جذب ستاره گیر کرده و می‌دانم که کوتاه نمی‌آید و هواداران تراکتور هم باید با حمایت‌های بیشتر او را در موفقیت تراکتور همراهی کنند.

از نظر من مس سونگون را نابود کردند

بهترین نتایج را در سال اول گرفتیم ولی سال دوم تمام ساختاری که خطیبی برای سونگون ساخته بود را نابود کردند و این قدرت مدیریت است که در یک سال چنان ساختار مدیر قبلی را نابود کنند که برای بازسازی آن ۵ سال زمان و هزینه لازم باشد. از نظر من تیم فوتبال مس سونگون نابود شده است و آنها کاری با من کردند که انگار برایم طلسم شده بود و از فوتبال متنفر شده بودم. بعدا از استعفایم از سونگون از ۵ تیم لیگ دومی و یک تیم لیگ یکی پیشنهاد جدی داشتم ولی کثافتی که در فوتبال دیده بودم خسته‌ام کرده بود.

جرئت تکذیب هم‌ ندارند

در تلویزیون فایل صوتی مکالمات مدیران با جادوگر و دعانویس پخش شد و همه فوتبال و مسئولان دیدند ولی آنها حتی جرات تکذیب را هم نداشتند. وقتی پاسخگو نباشند یعنی تمامی ادعاها را تائید می‌کنند و متاسفانه خیانت بزرگی به ورزش آذربایجان شده است که در تنور داغ اخبار انتخاباتی کشور از دید مسئولان دور ماند و یا بهانه‌ای شد برای دور ماندن.

کریم باقری بهترین انتخاب تراکتور

کریم باقری همشهری، بچه محل، رفیق، همبازی و برادر من است. شخصیت کریم در فوتبال ایران بی‌نظیر است و فقط اسمش حواشی یک تیم را جمع می‌کند چه رسد به حضورش! اگر کریم در تراکتور باشد بهترین همراه برای هواداران، زنوزی و اسکوچیچ در راه اهداف بزرگ خواهد بود. کریم برای هر تیمی ۵۰درصد راه قهرمانی می‌تواند باشد.

نقل و انتقالات ضامن قهرمانی نیست

قبلا همه گفته بودم که برای تراکتور جام را با پیک موتوری نمی‌فرستند و اکنون برتری در نقل و انتقالات ضامن قهرمانی نیست و تا زمانی که فوتبال فقط فوتبال نباشد هیچکس نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد ولی تیمی که تراکتور بسته مدعی جدی خواهد بود و به قول حاج رضا اگر بگذارند، می‌تواند قهرمان شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار