گوناگون

پیروزی منچسترسیتی با گلزنی غول نروژی+ فیلم خلاصه بازی

پیروزی منچسترسیتی با گلزنی غول نروژی+ فیلم خلاصه بازی

منچسترسیتی به برتری رسید و لیورپول شکست خورد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فوتبال 360، چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر اتگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، منچسترسیتی در مصاف با برنتفورد با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و لیورپول برابر ناتینگام فارست با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. 

منچسترسیتی و لیورپول ۲ تیم بدون شکست این رقابت‌ها لقب داشتند و هر ۲ با ۳ پیروزی، رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده  و امیدوار بودند بتوانند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند. منچسترسیتی اکنون با این پیروزی با 12 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و لیورپول با این شکست، نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد. 

منچسترسیتی، همیشه برنده 

در مهمترین بازی امروز لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به مصاف برنتفورد رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید. در دقیقه یک، برنتفورد روی اشتباه مدافعان حریف و همچنین ادرسون، موفق شد توسط یووان ویسا به گل نخست دست پیدا کند. پس از آن برنتفورد، توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی دیگر به دست آورد که ثمری برای آن‌ها نداشت. منچسترسیتی حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دید و در دقیقه 18، ارلینگ هالند موفق شد گل  تساوی را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شد. منچسترسیتی تیم برتر میدان نام داشت و این تیم موفق شد در دقیقه 32 باز هم توسط هالند به گل دوم دست پیدا کند. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید. 

در نیمه دوم رودریگو و گواردیول به میدان آمدند تا بتوانند از گل‌های ارزشمند منچسترسیتی دفاع کنند. این تعویض‌ها موجب شد تا منچسترسیتی شکل دفاعی به خود بگیرد و چند موقعیت نصفه و نیمه برای این تیم ثمری نداشت. منچسترسیتی دروازه را به توپ بسته و هالند به دنبال به ثمر رساندن گل سوم و هت‌تریک بود اما موفق به این کار نشد. برنتفورد  چند موقعیت گلزنی به دست آورد    موفق نشد گل مساوی را به ثمر برساند. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید. 

لیورپول، عدم ثبت رکورد جدید 

در دیگر بازی مهم امروز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول به مصاف ناتینگام فارست رفت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ناتینگام فارست به پایان رسید. آرنه اسلوت امیدوار بود بتواند با کسب یک پیروزی و کلین شیت خانگی دیگر، یک رکورد دیگر با لیورپول به ثبت برساند. با این وجود بازی در نیمه اول مطابق میل این تیم پیش نرفت و تنها یک ضربه به تیر دروازه توسط لوئیس دیاس، ثمر کار شاگردان اسلوت نام داشت. پس از آن موقعیت چندانی برای ۲  تیم به دست نیامد و در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

در نیمه دوم باز هم لیورپول موفق به نزدیک شدن به دروازه و گلزنی نشد. این تیم به دنبال گل برتری می‌دوید و در ادامه اسلوت چند تعویض انجام داد تا شاید گره از کار لیورپول باز شود، اما تعویض‌ها ثمری نداشت و ناتینگام فارسن در دقیقه 73 توسط اودوی به گل اول دست یافت. بعد از این گل، لیورپول سعی در به ثمر رساندن گل تساوی داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه برای این تیم به دست آمد که ثمری برای آن‌ها نداشت. در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ناتینگام فارست به پایان رسید و نخستین شکست اسلوت با لیورپول در این فصل رقم خورد.

 

 

حجم ویدیو: 52.50M | مدت زمان ویدیو: 00:06:23 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد