گوناگون

برنامه ویژه حریف استقلال و پرسپولیس در فیفا دی

برنامه ویژه حریف استقلال و پرسپولیس در فیفا دی

الهلال قصد دارد با برنامه‌های ویژه در تعطیلات فیفا دی، برای بازگشت به مسابقات آماده شود.

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، تصمیم جدیدی در خصوص دوران تعطیلی لیگ سعودی به دلیل برنامه‌های بین‌المللی اتخاذ کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه "الریاضیه" عربستان، ژسوس تصمیم گرفته است که الهلال در این مدت هیچ مسابقه دوستانه‌ای برگزار نکند و به جای آن دو برنامه متفاوت، یکی تمرینی و دیگری غذایی، برای بازیکنان که با تیم حضور دارند، تنظیم کرده است.

این روزنامه افزود که ژسوس تمرینات بدنی را ترجیح می‌دهد و قصد دارد برخی از برنامه‌های تاکتیکی را با اجرای بازی‌های داخلی با تیم جوانان الهلال در این دوره ۱۲ روزه پیاده‌سازی کند.

در این مدت، تیم ملی عربستان دو دیدار برابر ژاپن و بحرین در روزهای ۱۰ و ۱۵ اکتبر برگزار خواهد کرد. این بازی‌ها در چارچوب مرحله سوم و چهارم مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

تیم الهلال که قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان است، قرار است تمرینات خود را از روز جمعه آینده بعد از استراحتی که بازیکنان پس از پیروزی در دیدار کلاسیکو برابر الاهلی دریافت کردند، از سر بگیرد.

الهلال در حال حاضر با ۱۸ امتیاز از ۶ بازی صدرنشین جدول لیگ حرفه‌ای عربستان است و همچنین صدرنشین منطقه غرب لیگ نخبگان آسیا پس از دو بازی اول می‌باشد.

الهلال خود را برای دیدار با الفیحاء در روز ۱۸ اکتبر، در چارچوب هفته هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان، آماده می‌کند.

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد