گوناگون

ابراز خوشحالی گاریدو از پیروزی تیمش

ابراز خوشحالی گاریدو از پیروزی تیمش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل شمس آذر ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم، چون همیشه بردن مهم است. من می‌دانم که همیشه چقدر سخت است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اتفاقاتی می‌افتد که شاید فکر کنید بازی ساده‌ای باشد و این اولین اشکال است تا بتوانید بازی را ببرید. تیم ما این بازی را انجام داد و ما تمام سختی‌های داخل بازی را می‌دانستیم و بازیکنان می‌دانستند که تیم شمس آذر تیم خوبی است و کیفیت بازیکنان حریف را می‌دانستند. تیم ما امروز می‌دانست چطور بازی کند، گل اول که خیلی مهم بود را زدیم و شرایط بازی را عوض کردیم. این گل به ما اجازه داد که بازی را تحت کنترل خودمان قرار دهیم. گل علیپور به ما کمک کرد و در مجموع فکر می‌کنم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: این را می‌دانیم که بازی با فشار انجام می‌شود، چون نتیجه یک بر صفر قاطع نیست و باید دومین گل را هم می‌زدیم. می‌دانستیم که حریف خطرناک است و شاید بازی را مساوی کند. در ادامه بازی خودمان را به محوطه جریمه حریف رساندیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل دوم را هم بزنیم و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم. بهترین موضوع این بود که بتوانیم خوب دفاع کنیم. تیم ما خوب رقابت کرد و فکر می‌کنم مستحق برد بودیم. البته حریف برای ما سختی‌هایی را هم ایجاد کرد. خوشحال هستیم که این سه امتیاز را کسب کردیم.

گاریدو در واکنش به برگزاری ال‌کلاسیکو امشب بین رئال و بارسا، خاطر نشان کرد: من نگران این بازی نیستم، من نگران بازی امشب تیم خودم بودم که گذراندم. شما سؤالات‌تان را نگه می‌دارید و زمانی که می‌بازیم می‌پرسید. ما می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم تا شما سؤالات قشنگ از ما بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به تعجب خبرنگاران از این موضوع که او طرفدار ال‌کلاسیکو و رئال و بارسا نیست، گفت: من سرمربی پرسپولیس هستم و مهم برای من این است که پرسپولیس ببرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد