گوناگون

جانشین ناجا: به پشتیبانی مردمی نیاز داریم

جانشین ناجا: به پشتیبانی مردمی نیاز داریم

پارسینه: جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی که در صف نخست مقابله با استکبار جهانی قرار گرفته وظیفه دارد در مأموریت‌های خود از ارزش‌های اسلامی دفاع کند و در این مسیر به پشتیبانی مردم نیاز دارد.


سردار ایوب سلیمانی روز یکشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید ناجا (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) ویژه شرق استان تهران افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب از مردم خواسته‌اند به نیروی انتظامی کمک مادی و معنوی دهند به دلیل اهمیت مقابله‌ای است که پلیس با دشمنان قسم خورده نظام انجام می‌دهد.
وی اظهار داشت: امروز به برکت صبر و بصیرت مردم، صلابت و سرافرازی فرمانده معظم کل قوا و برخورداری از نیرو‌های مسلح و مجاهد، ایران اسلامی از قدرت بالای بازدارندگی در برابر تهدید‌های بیرونی علیه نظام برخوردار است و اگر تمامی کشور‌های دنیا علیه ایران اسلامی با یکدیگر متحد شوند، جرأت مقابله با نظام را نخواهند داشت.
جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز دشمن تلاش دارد با دامن زدن به موضوعاتی نظیر قاچاق کالا، موادمخدر و ترویج بی‌بندوباری در نظام اقتصادی کشور اخلال، آینده‌سازان کشور را درگیر موادمخدر و جوانان را نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت کند.
وی گفت: ترامپ (رئیس جمهوری آمریکا) نماد بدون رتوش چهره استکبار است که بدون در نظر گرفتن ملاحظات صحنه دیپلماسی، به سیم آخر زده، به طور رسمی و علنی کشور مستقل و پرافتخار ایران اسلامی را به حمله نظامی و براندازی نظام قانونی برخاسته از اراده ملت تهدید می‌کند و آنقدر سرمست از رویا‌های تعبیرناشدنی خود است که هرچه در سر دارد را بی محابا به زبان می‌آورد و علنی می‌کند.
سلیمانی اظهارداشت: در سال ۹۶ دشمن با برنامه‌ریزی گسترده، نفوذ در کشور، ساماندهی نیرو‌های معاند، اتحاد نامقدس منطقه‌ای در اعزام تجهیزات، امکانات و نیز اشراف اطلاعاتی تلاش داشت در اوج غافلگیری، ایران را دچار آشوب کند و در این مسیر ۸۰ شهر را نیز درگیر کرد، ولی به محض اینکه مردم سرانگشت دشمن را در این مسیر دیدند با بصیرت مثال زدنی با وجود برخی گلایه‌ها از مسئولان، حساب خود را از آشوبگران جدا کردند.
وی افزود: در تمامی این آشوب‌ها که یک ماه کشور را درگیر کرد، دشمن حتی موفق نشد ۲۰۰ هزار نفر را در صحنه مقابله با نظام گردآوری کند و مجبور شد ناکام از معرکه دیماه سال ۹۶ خارج شود.
جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: دشمن که شکست‌ناپذیری نظام را به عینه دید وعده نابودی نظام را در بهار، تابستان، پاییز و زمستان سال ۹۷ داد و اعلام کرد که ایران چهل سالگی انقلاب را نمی‌بیند، ولی همه مشاهده کردند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه، عظمت و در امنیت کامل برگزار شد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری سرافکنده آمریکا برای مقابله با ایران، تحلیل وضعیت کشورمان را حداقل از پنج مجموعه و سازمان درخواست کرده بود اظهارداشت: ترامپ از انگلیس، فرانسه، پنتاگون، CIA و رژیم اشغالگر قدس خواست تا در بررسی‌های خود به این نکته پی ببرند که چرا تهدید‌های آمریکا علیه ایران کارساز نیست.
جانشین فرمانده ناجا اظهارداشت: در سندی که این کشور‌ها به آمریکا ارائه کردند این تحلیل بیان شد که مردم، رهبری و نیرو‌های مسلح ایران هیچگاه در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها کوتاه نمی‌آیند و نخواهند آمد و آمریکا یا باید در برابر اقتدار ایران تعظیم کند یا فشار‌ها به ایران را ۱۰ برابر افزایش دهد.
سلیمانی تأکیدکرد: در این تحلیل به آمریکا توصیه شده که به هیچ عنوان جنگ با ایران را محک نزند، زیرا هیچ بختی برای پیروزی نخواهد داشت و فقط باید به شعار و تهدید برای ایجاد ارعاب ادامه دهد.
وی گفت: در ماه‌های اخیر نیز زمانی که آمریکا تلاش داشت ملت ایران را امتحان کند با پاسخ دندان‌شکن هدف قرار گرفتن پهپاد (پرنده هدایت پذیر از دور) فوق‌پیشرفته مواجه شد و این پیام روشن را دریافت کرد که ایران از ظرفیت‌هایی برخوردار است که در صورت بروز آن، تنها شکست نصیب دشمن می‌شود.
به گزارش ایرنا در این مراسم سرتیپ دوم کیومرث عزیزی به عنوان فرمانده جدید انتظامی ویژه شرق استان تهران معرفی و از تلاش‌های سردار عبدالرضا ناظری تجلیل شد.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد