گوناگون

باهنر: در اف‌ای‌تی‌اف به عقب باز نمی‌گردیم

باهنر: در اف‌ای‌تی‌اف به عقب باز نمی‌گردیم

پارسینه: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نباید مهلت اف ای تی اف را این طور تعریف کرد که بهمن ماه به پایان می رسد.

محمدرضا باهنر درباره نزدیک بودن پایان مهلت اف‌ای تی اف و زمان تعیین تکلیف سی اف تی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح‌ها و لوایح نباید مغایر سیاست‌های کلی نظام باشند. همزمان با بررسی‌های طرح‌ها و لوایح در مجلس، هیأت نظارت مجمع سعی می‌کند با مجلس رایزنی کند تا در مسیر تصویب مغایرت‌ها با سیاست‌های کلی برطرف شود.

وی افزود: اصلاح قانون مبارزه با پولشویی شاید هفته آینده در مجمع تمام شود. پالرمو و سی اف تی هم هر موقع به مجمع داده شود انجام می‌دهیم.

باهنر ادامه داد: اگر یکی دو مرحله را جلو برویم گروه دیپلماتیک ما می‌تواند رایزنی کند. اف‌ای تی اف کشور‌ها را به سه گروه همکار، تعامل با ریسک بالا و مستحق عمل متقابل تقسیم می‌کند. الان ما در گروه دوم هستیم و آن‌ها می‌گویند اگر این لوایح به موقع تصویب نشود در گروه سوم قرار می‌گیریم. اما با توجه به مسیری که طی می‌شود این اتفاق نمی‌افتد. اما باید طرف ما طوری باشد که منافع ملی رعایت شود؛ بنابراین نباید مهلت اف‌ای تی اف را این طور تعریف کرد که به پایان می‌رسد. ما به اف‌ای تی اف می‌پیوندیم با لحاظ تحفظاتی.
منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد