گوناگون

ترانه غم انگیز «سلام آخر» با صدای احسان خواجه امیری+ فیلم

ترانه غم انگیز «سلام آخر» با صدای احسان خواجه امیری+ فیلم

پارسینه تلاش می‌کند جهت تأمین سلیقه مخاطبان هنردوست، پربیننده‌ترین موزیک ویدیو‌هایی که در سراسر وب با استقبال چشمگیر مخاطبان ایرانی وبین المللی مواجه شده، در دسترس کاربران قرار دهد. موسیقی‌های منتشر شده با سبک‌های مختلف، از خاور دور تا غرب و موسیقی محلی و شرقی در اشکال متنوع جهت استفاده و تماشای علاقمندان با ذائقه و سلایق گوناگون در نظر گرفته شده که تدریجاً بر روی خروجی قرار داده خواهد شد.

احسان خواجه‌امیری فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایرانی است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه‌امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲ سالگی برای برنامهٔ کودک آهنگسازی کرد.

احسان خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعهٔ مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای گوناگون را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به پایان نمی‌رساند. احسان فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصهٔ خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن ۱۷ سالگی آلبوم «من و بابا» را روانهٔ بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازهٔ زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانهٔ «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال ۱۳۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانهٔ بازار کرد که مورد استقبال قرار گرفت. فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی آن بیش از ۳۰۰٬۰۰۰ نسخه بود.

 

حجم ویدیو: 5.80M | مدت زمان ویدیو: 00:06:07 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد