گوناگون

امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

پارسینه: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگرچه درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمدها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد.

به گزارش پارسینه، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه درباره وضعیت بودجه سال جاری، اظهار داشت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهاد‌ها برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

وی افزود: اگرچه درآمد‌ها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند، اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمد‌ها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد، در واقع برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که درآمد‌ها و هزینه‌ها با یکدیگر یکسان شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اگرچه عدم تحقق منابع در کشور وجود دارد، اما تا پایان سال کسری بودجه نداریم، بیان کرد: تا پایان سال به جای ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.

ارسال نظر

  • giddy

    با سیاست انقباضی شما که کارد رو به استخوان ملت رسانده معلوم است که کسربودجه نخواهید داشت البته این سخن شما هم نمی تواند واقعیت داشته باشد
    بطئر کل دولت روحانی بلوف زن حرفه ایست

  • ناشناس

    خوشا به حالت ..... چراغ سبز برای اختلاس بیشتر ....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد