گوناگون

احمد حسین فلاحی: مجلس یازدهم در صدد رفع مشکلات اشتغال است

احمد حسین فلاحی: مجلس یازدهم در صدد رفع مشکلات اشتغال است

پارسینه: منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: «باید بخشی از قوانین را در مجلس پالایش و اصلاح کنیم.»

احمد حسین فلاحی، منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس آینده درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، مطرح کرد: «بسیاری از مشکلات اصلی کشور به اقتصاد گره خورده‌است و یکی از این مشکلات هم بحث اشتغال است. با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری، درصدد هستیم که در مجلس گره‌هایی را از اشتغال کشور بازکنیم و جهش تولید که با رفع موانع و راهکار‌ها صورت می‌گیرد را دنبال کنیم تا هم اقتصاد کشور نفسی بکشد و هم بحث اشتغال حل شود. این اولویت کاری ماست.»

او درباره اولویت دیگر مجلس، افزود: «در بخش قوانین هم مشکلاتی داریم. باید کمک کنیم پالایش و تنظیم قوانین و مشکلاتی که در اداره قوانین مجلس وجود دارد، حل شود و قوانین انباشته شده را ساماندهی کنیم و همچنین از تورم قوانین جلوگیری کنیم.»

فلاحی معتقد است: «بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به مشکلات اقتصادی مربوط می‌شود و اگر مشکلات اقتصادی حل شود، به نظر من آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هم حل خواهد شد. البته در زمینه¬های فرهنگی و اجتماعی هم برنامه‌هایی مدنظر داریم که با شروع مجلس مشخص می‌شود.»

این منتخب مجلس آینده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رابطه دولت و مجلس چگونه پیش خواهد رفت، گفت: «دولت سال‌های آخرش را دارد طی می‌کند؛ بنابراین باید وادار به کار شود. اما مجلس هیچ گونه مماشاتی را با دولت در خصوص این که قانون گریزی داشته باشد یا به قوانین بی اعتنایی کند، نخواهد داشت.»

وی ادامه داد: «انشاالله مجلس یازدهم دولت را موظف خواهد کرد که بیشتر از گذشته به قوانین تن دهد و در راستای خدمت به مردم تمام توانش را به کار برد.»

منبع: پارسینه

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد