گوناگون

ارتقای خدمات بیمه‌ای برای کارگران

پارسینه: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارتقای خدمات بیمه‌ای برای کارگران خبر داد.

اسدالله عباسی امروز - پنجشنبه - در استانداری گیلان حضور یافت و گفت: با توجه به اینکه در استان گیلان محصولات استراتژیک کشاورزی کشور تولید می‌شود، با همت مدیران اجرایی این استان برآنیم تا بخشی از مشکلات کشاورزی این استان را حل کنیم.

عباسی با تاکید بر اینکه باید فعالیت ساخت راه‌آهن را در گیلان با سرعت بیشتری ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز خزر نیز از جمله برنامه‌هایی است که هم اکنون به نتایج خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت‌های وزرات تعاون برای پیشرفت استان گیلان نهایت استفاده را خواهیم داشت، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه در بخش تولید و اشتغال را در دستور کار داریم.

عباسی به ایجاد نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور اشاره و اظهارکرد: تاکنون هفت استان به این نظام پرداخته‌اند و گیلان باید هشتمین استان باشد که نظام ارجاع و پزشک خانواده در آن با کیفیت بالا اجرا می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: صنعت بسته‌بندی و صنایع تبدیلی نیز از بخش‌های مهی است که بسیار مورد نیاز استان گیلان است و با پرداختن به این امر بسیاری از فرصت‌های از دست رفته به گیلان برگرداننده خواهد شد.

وی گفت: آمادگی داریم از افرادی که در بخش تعاون فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم و بانک رفاه به عنوان بانک عامل در این بخش می‌تواند بسیار خوب کار کند.

عباسی از ارتقای خدمات بیمه‌ای برای کارگران بیمه خبر داد و گفت: پروژه‌های فرهنگی و ورزشی بهتری را می‌توان در استان گیلان آغاز کرد.

وی تاکید کرد: افزایش سرانه ورزشی مردم به خصوص کارگران را باید بالا ببریم.

عباسی با اشاره به اهمیت جنگل‌های گیلان در کشوراظهارکرد: خروج دام از جنگل طرحی بود که اجرا شد اما نتایج آن موفقیت‌آمیز نبود و باید برنامه‌ریزی کنیم تا خود مردم از جنگل‌ها که یک ثروت ملی ارزشمند هستند، محافظت کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد