گوناگون

وب‌سایت بانک سامان برترین وب‌سایت بانکی کشور شد

وب‌سایت بانک سامان برترین وب‌سایت بانکی کشور شد

پارسینه: وب‌سایت بانک سامان در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، برای سومین سال پیاپی به‌عنوان وب‌سایت برتر بخش بانک و بیمه برگزیده شد.

وب‌سایت بانک سامان برترین وب‌سایت بانکی کشور شد به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در مراسم پایانی این جشنواره که بیست‌وهشتم بهمن ماه برگزار شد، از میان ۵ نامزد نهایی بخش بانکی و بیمه‌ای، وب‌سایت بانک سامان موفق شد بیشترین آرا را در هر دو بخش مردمی و داوران که کارشناسان و متخصصان حوزه وب بودند، به خود اختصاص دهد و تندیس طلایی جشنواره را ازآن خود کند.

بر اساس این گزارش، داوران، در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ وب‌سایت، چهار هزار و ۲۰۰ اپلیکیشن موبایل و بیش از ۱۰۹ هزار شرکت‌کننده فردی حضور داشتند که وب‌سایت‌های برتر با بیش از ۳۲۰ هزار رای مردمی و ۲۸۸ هزار رای داوران انتخاب شدند.

گفتنی است، جشنواره وب و موبایل ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که با هدف تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی برگزار می‌شود. وب‌سایت‌هایی که برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام می‌کنند، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، برمبنای آرای مردمی و کارشناسان حوزه وب مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

گفتنی‌است، وب‌سایت بانک سامان پیش از این در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز رتبه برتر این جشنواره را ازآن خود کرده بود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد