گوناگون

سکه دربازار آزاد دوباره گران شد

پارسینه: قیمت سکه تمام که در روزهای اخیر به دلیل برگزاری جلسات حراجی در بانک کارگشایی مهار شده بود، امروز (یکشنبه) بار دیگر در بازار آزاد رشد کرد و در مرز ورود به کانال قیمتی ۱۴ میلیون ریالی قرار گرفت.

در بازار آزاد تهران امروز هر سکه تمام طرح جدید (امامی) با ۳۰ هزار ریال افزایش نسبت به دیروز ، ۱۳ میلیون و ۹۹۸ هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با ۲۰ ریال افت، ۱۳ میلیون ۳۹۰ هزار ریال به فروش می رود.
ظهر امروز قیمت هر قطعه نیم سکه به ۶ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال و ربع سکه به ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال رسید که نسبت به دیروز به ترتیب ۹۰ هزار ریال و ۷۰ هزار ریال افزایش دارند.
سکه گرمی نیز با ۱۰ هزار ریال افزایش ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال معامله می شود.
هرچند به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا یک هزار و ۲۷۹ دلار و ۷۰ سنت اعلام شده است اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش اندک ۷۰۰ ریالی، رکورد جدیدی را در بازار طلا ثبت کرد و یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۹۰ ریال به فروش رفت.

* رشد یورو و افت دلار
در بازار آزاد ارز امروز هر دلار آمریکا با ۴۰ ریال کاهش رو به رو شد و ۴۱ هزار و ۵۱۰ ریال به فروش رفت اما در مقابل یورو ۱۰۰ ریال افزایش داشت و ۵۰ هزار و ۲۶۰ ریال عرضه شد.
پوند انگلیس با ۲۴۰ هزار ریال افزایش ۵۷ هزار و ۸۰ ریال و درهم امارات متحده عربی با ۳۰ ریال رشد ۱۱ هزار و ۴۹۰ ریال امروز در بازار ارز به فروش رفت.
در سامانه نظارت ارز (سنا) قیمت هر دلار آمریکا ۴۱ هزار و ۳۰۶ ریال، یورو ۴۹ هزار و ۴۱۱ ریال و درهم امارات ۱۱هزار و ۲۵۲ ریال ثبت شده است که بیانگر میانگین قیمت فروش این ارزها در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد