گوناگون

بهترین ماشین های لباسشویی بازار

بهترین ماشین های لباسشویی بازار

ماشین لباسشویی ال جی F4R6VYGCP یکی جدید ترین مدلهای سال ۲۰۲۳ است که توسط شرکت ال جی تولید شده است

خرید ماشین لباسشویی امروزه به یک کالای الزامی در منزل تبدیل شده و با توجه به تنوع برند و قیمت، یک انتخاب درست باعث می شود چندین سال از تعویض این محصول بی نیاز شوید علاوه بر این انتخاب مدل مناسب می تواند بهترین کارایی و راندمان را به شما عرضه کند.

بهترین ماشین لباسشویی ال جی

Picture1

از بهترین های بازار می توان به ماشین لباسشویی  LG مدل (V9) اشاره کرد، این دستگاه قابلیت شستشوی ۱۰٫۵ کیلوگرم لباس را دارد و برای خانواده هایی با جمعیت ۶ نفر به بالا مناسب می باشد ، موتور این دستگاه هم قدرت و توانایی بالایی دارد، به عنوان مثال سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه و موتور اینورتر دایرکت درایو LG کارایی را افزایش می دهد همچنین دستگاه را در برابر خرابی ها مقاوم می سازد به علاوه مصرف انرژی را تا حد زیادی کم می کند.

این دستگاه از توانایی بالا و خصوصیات برجسته ای برخوردار می باشد ، یعنی ۶ حرکت حرفه ای برای شستشوی لباس ها را در خود جای داده است و لباس ها را با نهایت تمیزی تحویل شما خواهد داد، قابلیت جذابی به نام Add item را دارد این قابلیت این اجازه را به شما خواهد داد تا در هنگام شستشو، در عرض کمتر از ۳ ثانیه درب را باز کرده و لباسهای جا مانده از شستشو را به چرخه شستشو اضافه کنید تا هیچ لباسی از شستشو به جا نماند.

ماشین لباسشویی ۴R6  ال جی

Picture2

ماشین لباسشویی ال جی F4R6VYGCP یکی جدید ترین مدلهای سال ۲۰۲۳ است که توسط شرکت ال جی تولید شده است و مونتاژ آن را در کشور مصر به انجام رسانیده است. این دستگاه ده ها ویژگی متنوع، خاص و عالی دارد که می تواند بهترین کارآیی را خلق کند و متفاوت از ماشین لباسشویی های عادی عمل کند. طراحی تخصصی و قطعات فنی درجه یک عملکرد بالا رده را در ماشین لباسشویی LG فراهم می آورد تا در بالای جدول بهترین ماشین لباسشویی های بشیند. دیزاین خاص و زیبای آن کاری می کند که هر توجهی را به خود جلب کند و در هر دکوراسیونی که قرار گیرد به خوبی با آن ست شود و زیبایی آن را دو چندان کند.

 ماشین لباسشویی قدرتمند ال جی F4R6  دارای سیستم بخارشور فوق العاده قوی است که انقلابی در نحوه شستشو ایجاد می کند تا از همیشه و هر مدلی که شما دیده اید تمیز تر و پاکیزه تر عمل کند. این سیستم بخار کثیفی و لکه های بخار را به گونه ای از بین می برد که دستگاه های معمولی قادر به پاک کردن آن نیستند و حتی با قوی ترین لکه ها مبارزه می کند.

ماشین لباسشویی بوش

این شرکت توانسته با تولید ماشین های لباسشویی با امکانات فوق العاده و همچنین دوام و طول عمر بالا، رضایت کاربران را جلب کند. در ماشین های لباسشویی بوش از ویژگی هایی استفاده شده است که نظیر انها در دیگر برندها چون ماشین های لباسشویی ال جی و یا ماشین های لباسشویی سامسونگ به ندرت دیده می شود.

ماشین لباسشویی هوشمند بوش ۱۰ کیلو

Picture3

ماشین لباسشویی بوش مدل WGB2560XME یکی از جدیدترین ماشینهای لباسشویی ۲۰۲۳ بوش سری ۸ ساخت آلمان است که با ظرفیت ۱۰ کیلویی، طراحی فوق لوکس و نیز امکانات خارق العاده از جمله ۱۴ برنامه شستشو که سرسخترین لکه ها را هم از بین می برد برای خانواده های پر جمعیت و لوکس گرا بسیار مناسب خواهد بود. قطعا نام بردن از تکنولوژیهای بکار رفته در این مدل از حوصله مطلب ما خارج است ولی هر اندازه از زیبایی همراه با کیفیت و کارایی این مدل گفته شود کم است.

نوع موتور بکار رفته از نوع BLDC  اکو سایلنس درایو که بسیار کم صدا و دارای مصرف انرژی +++A با توانایی چرخش 1600 دور می باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی های سامسونگ دارای آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد،به غیر از این موارد این لباسشویی دارای آپشن های مختلف مانند تایمر شروع به کار،  برنامه شست و شوی ضد چروک لباس ها، تکنولوژی پیش شست و شوی لباس ها و ادواش می باشد. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ظرفیت‌های مختلفی اعم از ۸ و ۹ کیلوگرم طراحی شده‌اند که بیشتر برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. این دستگاهها اکثر مونتاژ چین، ویتنام و لهستان و تنها یک یا دو مدل هم ساخت کره می باشد.

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

Picture4

سامسونگ اخیرا ماشین لباسشویی مدل WW90M74FNOR را روانه بازار کرده است که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. در این ماشین لباسشویی سامسونگ از ویژگی ادواش (Add Wash) با دربی جدا استفاده شده است که می توان لباس های فراموش شده را در زمان شستشو به آن اضافه کرد. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین لباسشویی ویژگی Delay End می باشد که می توان با تنظیم زمان فرایند شستشو را به ساعاتی دیگر به تعویق انداخت. در این ماشین لباسشویی ویژگی Eco Bubble وجود دارد که شستشوی ایده آل لباس ها را به وسیله حل کردن بهتر پودر و یا مایع شوینده با لباسها را موجب می شود. موتور QuickDrive دیجیتال اینورتر در این ماشین لباسشویی بهترین کارایی برای آن به ارمغان آورده است. باید گفت قرار گرفتن در لیست بهترین ها واقعا کاری شاهکار است که سامسونگ توانسته است این کار را انجام دهد.

اگر دنبال قیمت لباسشویی اصلی و با کیفیت میباشد که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ را با توجه به ظرفیت میتوانند در لیست خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید.

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد