گوناگون

جزئیات آتش سوزی مرگبار اتوبوس در خوزستان

پارسینه: رئیس پلیس راه نیروی انتظامی گفت: به علت شدت سوختگی، فعلا تشخیص هویت کشته‌شدگان تصادف اتوبوس و کامیون در محور اهواز به هفت‌گل، مقدور نیست.

سرهنگ محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راه نیروی انتظامی درباره وقوع سانحه مرگبار تصادف اتوبوس و کامیون در محور اهواز به هفت‌گل اظهار داشت: اتوبوس vip اسکانیا متعلق به شرکت رویال سفر ساعت ۱۱:۱۵ امروز از اهواز به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که در کیلومتر ۴۰ اهواز به هفت‌گل که در ابتدای مسیر است با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد.

وی ادامه داد: در نتیجه این تصادف، اتوبوس بلافاصله دچار آتش‌سوزی شد و هنوز علت این حادثه و آتش گرفتن اتوبوس مشخص نیست. مهماندار با بیان اینکه آتش به سرعت به کامیون نیز سرایت کرد گفت: راننده و کمک راننده کامیون نیز به دلیل آتش‌سوزی فوت کردند. در ادامه ۱۱ نفر از مسافران اتوبوس قبل از اینکه موفق به فرار شوند، دچار سوختگی شدند و فوت کردند.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی افزود: ۵ نفر از مسافران که دچار سوختگی و جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند که تا این لحظه یک نفر از آنها فوت کرده و اطلاع دیگری درباره وضعیت جسمانی و سلامت سایر مجروحان نداریم؛ هرچند رئیس پلیس راه استان خوزستان برای بررسی موضوع در بیمارستان موردنظر حضور دارد. وی درباره علت حادثه گفت: هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست اما کارشناسان اعلام کرده‌اند حادثه در لاین متعلق به کامیون رخ داده است.

مهماندار خاطرنشان کرد: صورتحساب صادر شده برای اتوبوس، دارای نام ۱۱ مسافر است و احتمالا در بین راه تعداد دیگری مسافر سوار این اتوبوس شده‌اند؛ هنوز اطلاعی از وضعیت راننده اتوبوس نداریم و احتمالا راننده نیز بین فوت‌شدگان است.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی ادامه داد: شدت سوختگی این افراد به قدری بالا بوده است که هنوز هویت کشته‌شدگان تعیین نشده است. وی در پایان گفت: تا تعیین علت اصلی حادثه و همچنین بررسی تخلفات احتمالی شرکت رویال سفر، با همکاری سازمان راهداری، این شرکت مسافربری تعطیل شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

  • شاهین

    خدا به دادمان برسد روزانه چند نفر به دلایل مختلف کشته میشوندتصادف اتش سوزی انفجار گاز قتل و...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد