گوناگون

توزیع مواد مخدر در پوشش فروش احشام

پارسینه: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: یک سوداگر مرگ که در پوشش خرید و فروش احشام، اقدام به توزیع موادمخدر به صورت عمده می‎کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مختار شیرمحمدی درباره این خبر، افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان زنجان قرار گرفتند.

وی افزود: این متهم به نام «ص.ع» مواد مخدر را از استان البرز در اوزان بالا تهیه و در پوشش خرید احشام به روستاهای حومه شهرستان زنجان عزیمت و توسط عوامل خود توزیع می‌کرد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: روز گذشته مأموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهم مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را تهیه و قصد دارد به روستاهای اطراف شهرستان زنجان منتقل کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: به دنبال این اطلاع دو تیم ویژه تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران متهم را زیر نظر قرار داده و در حوالی روستای دیزج‎آباد شهرستان زنجان با خودروی وانت‌نیسان متوقف و دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی این متهم، مقدار هفت کیلوگرم موامخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کیسه برنج جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی با تأکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، گفت: متهم به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد