گوناگون

هاشمی شهردار تهران می‌شود؟

پارسینه: کاندیداهای اصلاح‌طلب شورای شهر در صورت پیروزی در انتخابات تصمیم گرفته‌اند محسن هاشمی را شهردار تهران کنند.

هاشمی که سال‌ها مدیرعاملی متروی تهران را عهده‌دار بوده است، همواره به دور از درگیری‌ها، حاشیه‌سازی‌های سیاسی و اتخاد مواضع معتدل و به دور از افراطی‌گری فعالیت می‌کرده و همین مسئله باعث شده او تعلقی به هیچ یک از دسته‌بندی‌های سیاسی نداشته باشد.

در صورت در اختیار گرفتن اکثریت کرسی‌های شورای شهر تهران، محسن هاشمی رفسنجانی شهردار تهران خواهد شد. اصلاح‌طلبان امیدوارند با اتخاد این تصمیم بتوانند در انتخابات شورای شهر پیروز شوند.

از سوی دیگر، روز گذشته تعدادی از کاندیداهای اصلاح‌طلبان در شورای شهر از مردم تهران خواستند "حتما در پای صندوق‌های رای حاضر شوند."ش

منبع: انتخاب

ارسال نظر

  • SASAN

    لطفا لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر رو منتشر کنید،
    از طرفی توضیح بدید که ما به چند نفر میتونیم تو شورای شهر رای بدیم/ و چجوری؟

  • فريد زمان شعاري

    كارنامه مهندس هاشمي از نظر من كه كارشناس حمل و نقل هستم ، در شركت متروي تهران بسيار خوب و درخشان بوده است. 150 ساخت و بهره برداري از كيلومتر مترو كار بسيار بزرگي است مخصوصاً كار كردن با شش شهردار با گرايش هاي فكري و جناحي مختلفدر طول 17 سال مديريت متروي تهران، نشان دهندة توانمندي اين مدير ارزشمند است. نظام بايد فارغ از ملاحظات سياسي چنين سرمايه هايي را بايد بداند. خوب است براي درك موفقيت متروي تهران به مقايسه عملكرد آن با متروهاي اصفهان ، شيراز، كرج، مشهد كه بعد از اين همه سال حتي يك كيلومتر راه اندازي نكرده اند، قابل توجه است. همه كارشناسان حمل و نقل و امور شهري در توانمندي محسن هاشمي متفق القول هستند. . .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد