گوناگون

مرگ کارگر در پی سقوط به طبقه منفی۳

پارسینه: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از ۲ حادثه مرگبار خبر داد و گفت: یک کارگر در پی سقوط به طبقه منفی ۳ و راننده بیل مکانیلی با سقوط به گودالی ۵ متری جان خود را از دست دادند.

جلال ملکی ، ساعت 9:45 صبح امروز سقوط یک کارگر در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر-خیابان فیاضی به سامانه 125 اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه دوم یک ساختمان در حال ساخت کارگری مشغول کار بوده که به دلیل بی احتیاطی به طبقه منفی 3 سقوط می‌کند؛‌ با آغاز عملیات آتش‌نشان‌ها کارگر را به عوامل اورژانس تحویل دادند که مشخص شد جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی، کارگر فوت شده ایرانی و 30 ساله بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 11:04 امروز سقوط یک دستگاه بیل مکانیکی درون گودالی به عمق 5 متر در شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به خروجی خاوران به سامانه 125 اطلاع و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در یکی از پروژه‌‌های عمرانی که متعلق به یکی از شرکت‌های دولتی بود، بیل مکانیکی که گودالی به عمق 5 متر حفر کرده بود به دلیل خالی شدن زیر یکی از جک‌ها،‌بیل مکانیکی به درون گودال سقوط کرد و راننده آن گرفتار شد.

ملکی گفت: بعد از آغاز عملیات و ایمن سازی محیط راننده بیل مکانیکی نجات یافت اما در نهایت مشخص شد جان خود را از دست داده است؛ فرد فوت شده مردی 65 ساله بود و عملیات در ساعت 11:35 به پایان رسید.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد