گوناگون

واگذاری ۴۰۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال

پارسینه: معاون عمرانی استاندار تهران گفت‌: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته است که تا پایان سال ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده باشد.

محمد رضا محمودی ، درباره واگذاری مسکن‌های مهر تا پایان سال جاری اظهار داشت: در ابتدا قرار بود 200 هزار خانه مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در نقاط مختلف استان تهران ساخته شود ولی با افزایش تقاضاهای مردمی در این استان و همچنین رویکرد دولت در خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه این عدد به 400 هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته است که تا پایان سال 400 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده باشد البته ساخت 100 هزار واحد به دلیل کمبود بودجه در تعاونی‌ها با مشکل مواجه شده‌است که در آینده رفع می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره نقش تحریم‌ها در واگذاری مسکن‌های مهر اظهار داشت: به هر روی، بدیهی است و باید پذیرفت که مسائلی نظیر تحریمهای اقتصادی، گرانی مصالح ساختمانی و افزایش هزینه‌های ساخت تا حدی تأخیر را بر اجرای پروژه‌های خانه سازی مسکن مهر استان تحمیل کرد.

محمودی درباره واگذاری مسکن‌های مهر بدون برق، گاز و یا آب اظهار داشت: هیچ کدام از مسکن‌های مهر استان تهران بدون انشعاب‌های مختلف به متقاضیان واگذار نمی‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد