گوناگون

شناسایی شایعه سازان بمب‌گذاری در مترو توسط پلیس

پارسینه: پلیس پایتخت از شناسایی منتشر کنندگان شایعه بمب گذاری در مترو حقانی خبر داد.

به گزارش مهر، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: به دنبال انتشار شایعه‌ای سراسر کذب عصر دیروز در مورد وقوع بمب گذاری در ایستگاه مترو حقانی و تخلیه این ایستگاه، ماموران پلیس عوامل بازنشردهنده این شایعه را شناسایی کرده‌اند.

براساس اعلام پلیس، این افراد که اقدام‌شان موجب جریحه‌دار شدن امنیت روانی جامعه شده و سبب نگرانی شهروندان شده بود، دستگیر خواهند شد و به زودی جزییات بیشتری از این اقدام پلیس اعلام خواهد شد.

پلیس پایتخت همچنین اعلام کرد: شهروندان اخبار را از مبادی رسمی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کرده و شایعه پردازان نیز بدانند که پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره شایعه بمب‌گذاری ایستگاه مترو حقانی گفت: بسته شدن مترو حقانی در راستای مانور عملیاتی پلیس بوده و افرادی با پخش این شایعه قصد برهم زدن آرامش عمومی جامعه را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان زبده پلیس هم اکنون شایعه سازان را شناسایی و در یک‌قدمی دستگیری متهمان قرار دارند.

ساجدی نیا تاکید کرد: هیچ تهدیدی مبنی بر بمب‌گذاری در ایستگاه شهید حقانی و یا دیگر مکان‌های شهر تهران وجود ندارد و تمامی شایعات منتشره در این خصوص کذب محض است و صحت ندارد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کار ماژیک بود؟؟

  • saleh

    حکم اعدام ایرانه دیگه

  • ناشناس

    یکی اینجاست منظورم ماژیکه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد