گوناگون

حریق در تلمبه خانه های شرکت خطوط لوله نفت ایران

حریق در تلمبه خانه های شرکت خطوط لوله نفت ایران

پارسینه: یکی از تلمبه خانه های شرکت خطوط لوله نفت ایران واقع در بخش حاشیه ای پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران دچار حریق شد.

حریق در تلمبه خانه های شرکت خطوط لوله نفت ایران به گزارش پارسینه ، این حریق که حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه آغاز شد در مدتی کوتاه تمام این تلمبه خانه را فراگرفت و شعله های آتش از آن زبانه می کشید.

یک منبع آگاه نیز بامداد امروز یکشنبه در گفتگویی با ایرنا با بیان اینکه آتش پس از حضور تیم های آتش نشانی در کنترل قرار گرفته است ؛ افزود: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده است و احتمالا بررسی ها مدتی به طول می انجامد. وی با بیان اینکه میزان آتش سوزی زیاد است ؛ افزود: این آتش سوزی اگرچه در کنترل قرار گرفته است اما به احتمال زیاد با توجه به حجم گسترده آن ؛ اطفای آن تا ظهر یکشنبه به طول می انجامد.

وی نگرانی از بابت سرایت آتش به بخش های دیگر را رد کرد و افزود: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته اما مخزن یاد شده درحال سوختن و بدنه آن نیز درحال ذوب شدن است.توکلی گفت: اطراف محل آتش سوزی ایمن سازی شده است تا آتش به بخش های دیگر سرایت نکند ضمن اینکه احتمال انفجار نیز وجود ندارد.
سرپرست اورژانس کشور نیز با اشاره به آتش‌سوزی در مخزن سوخت پالایشگاه شهید تندگویان در تهران، از آماده‌باش بیمارستان‌های هفت تیر و شهید مطهری و همچنین عوامل اورژانس تهران به منظور ارائه خدمات احتمالی خبر داد.

کولیوند در مصاحبه ای با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال سرد نگه‌داشتن مخزن هستند تا آتش از این منبع به سمت منبع بزرگ مجاور نرود. وزش باد طوری است که آتش به سمت منبع بزرگ حرکت نمی‌کند. تنها خطر موجود، خوابیدن این مخزن و آتش گرفتن مخزن مجاور است که اقدامات لازم در این زمینه از سوی عوامل آتش‌نشانی در حال انجام است.

وی افزود: پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و سه پیکاپ در محل مستقر هستند. همچنین بیمارستان‌های هفت‌تیر و بیمارستان سوختگی تهران در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کولیوند ادامه داد: به روستاهای پایین‌دست که در مسیر باد قرار دارند نیز اطلاع دادیم که در صورت تنگی نفس یا بروز هرگونه مشکلی به عوامل اورژانس مراجعه کنند. آمبولانس‌ها نیز به صورت سیار در این مناطق گشت می‌زنند تا اگر موردی مشاهده شد سریعاً خدمات درمانی لازم را ارائه دهند.


ارسال نظر

  • ناشناس

    زنگنه باید از وزارت نفت ایران برداشته شود...

  • ناشناس

    خودش خاموش میشه !!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد