گوناگون

علت کدورت آب خرم‌ آباد چیست؟

پارسینه: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آب خرم‌آباد آلوده نبوده و کدورت آن به دلیل تعمیرات احتمالی شبکه است.

در پی اعلام کدورت و آلودگی آب توسط چند نفر از شهروندان خرم‌آبادی و اعتراض آنها نسبت به این موضوع، حمیدرضا کرم‌وند به ایسنا گفت: هیچ‌گونه آلودگی در آب شهر خرم‌آباد وجود ندارد و کدورتی که بعضا ممکن است مشاهده شود به علت ترمیم شبکه‌ای بوده که توسط مامورین اتفاق آب انجام ‌شده و بعد از وصل به شبکه اصلی برطرف می‌شود.


وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در ابتدای روز بلافاصله آب خروجی از لوله‌ها را مصرف نکنند تا حداقل در حد 2 لیوان از آن خارج شود.

کرم‌وند ادامه داد: ممکن است در طول شب شکستگی خطوط صورت گرفته و بعد از تعمیر لوله در آن خاک و گل و لای نفوذ کرده باشد که اگر بلافاصله شیر آب باز شود قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: همچنین از مردم عادی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر نوع شکستگی لوله در خیابان و محله‌های خود از تعمیرات خودسرانه خودداری کنند چراکه تجهیزات لازم را نداشته و در مورد شبکه اطلاعات و تخصص کافی را ندارند و ممکن است باعث حادتر شدن موضوع شوند.

وی از تمام شهروندان خواست که با شرکت همکاری لازم را داشته باشند و در ادامه با اشاره به طرح حافظان آب گفت: این طرح با مشارکت و نظارت شهروندان می‌تواند گامی در چارچوب مصرف بهینه و حفاظت از منابع آبی را بردارد. در این طرح از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه مصادیق مصرف بی‌رویه آب شامل شستن معابر، خودرو و فرش به شماره ۱۲۲ گزارش دهند.

وی ادامه داد: مامورین نیز سریعا در محل حاضر شده و تذکرات لازم را ارائه می‌دهند و در غیر این‌صورت تمهیدات لازم برای قطع آب مشترک خاطی فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • پسرشجاع

    سنگ کلیه:-)

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد