گوناگون

دستگیری مردی که عکس نامزدسابقش را در اینترنت منتشر کرد

پارسینه: ییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خوزستان از دستگیری فردی خبرداد که عکس‌های نامزد سابق خود را در اینترنت منتشر کرده و موجب هتک حیثیت او شده بود.

ایسنا: سرگرد شعبان با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر اینکه شخصی مجهول‌الهویه با نام و نام خانوادگی وی در یکی از صفحات اجتماعی صفحه‌ای ایجاد کرده و عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی را در این صفحه منتشر کرده است که این امر موجب هتک حیثیت و بروز مشکلات خانوادگی برای شاکیه شده است گفت: بنابراین ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات شناسایی و دستگیر شد که وی پس از حضور در این یگان مورد بازجویی قرار گرفت و به انجام بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای خوزستان افزود: متهم حدود دو سال گذشته با شاکیه نامزد بوده و به دلیل اختلافات موجود از هم جدا شده‌اند و او برای انتقام‌گیری از شاکیه عکس‌هایش را در اینترنت پخش کرده است.

شعبان در پایان به متخلفان در فضای مجازی هشدار داد: انتشار اطلاعات، تصاویر و فیلم خصوصی دیگران بدون رضایت آنان و به قصد ضرر رساندن در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد