گوناگون

ثبت‌ نام نوبت اول کنکور سراسری آغاز شد

ثبت‌ نام نوبت اول کنکور سراسری آغاز شد

پارسینه: فرآیند ثبت‌نام کنکور دوره اول (دی‌ماه ۱۴۰۱) از امشب آغاز شد و تا روز شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش پارسینه ؛ داوطلبان آزمون سراسری باید طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایند و در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردند، پنجره‌های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایند.

ثبت نام داوطلب زمانی تکمیل می‌شود که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی دریافت نماید.

داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۸ (استان البرز) و ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۹ (استان البرز) تماس گرفته و یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ بجز ایام تعطیل است.

داوطلبانی که درخصوص اطلاعات سوابق تحصیلی با مشکل مواجه شوند (عدم مشاهده سوابق تحصیلی و یا مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی) لازم است به سایت آموزش و پرورش به نشانی https://sahat.medu.ir مراجعه نمایند.

همچنین داوطلبان بایستی سریال ثبت نام ۱۲ رقمی به مبلغ ۱/۳۳۰/۰۰۰ ریال، لازم برای ثبت نام آزمون سراسری را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایند.


ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد