گوناگون

آمادگی پلیس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن

پارسینه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز خجسته به محضر صاحب امر (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) و امت مسلمان ایران، ضمن حضور در این مراسم باشکوه، اعلام می‌دارد با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت و آماده‌باش کامل در سراسر کشور و در کنار مردم، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن را فراهم آورد.

در این اطلاعیه آمده است: 22 بهمن، یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم و طاغوت زمان، خلق حماسه‌ای ماندگار و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری امام خمینی (ره) در تاریخ ثبت شد.

اکنون که در آستانه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن قرار گرفته‌ایم ، ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی آماده می‌شود که بار دیگر با حضور حماسی و بی نظیر خود تحت هدایت‌ داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ،امام خامنه ای (مدظله) یاد، خاطره سلحشوری، فداکاری و ایثارگری خود را زنده نگه داشته و با آرمان‌های امام راحل خود تجدید عهد و پیمان کند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز خجسته به محضر صاحب امر (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) و امت مسلمان ایران، ضمن حضور در این مراسم باشکوه، اعلام می‌دارد با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت و آماده‌باش کامل در سراسر کشور و در کنار مردم، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن را فراهم آورد.

امید است، سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز طلوع فجری دیگر و ظهور ولی عدالت گستر جهان ، باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد