گوناگون

زن و شوهر جادوگر دختران نيجريه اي را براي فروش به انگلستان قاچاق مي كردند

پارسینه: پليس انگليس زن و شوهر کلاهبرداري را که از دختران و زنان نيجريه اي به بهانه جادوگري سوءاستفاده مي کردند، بازداشت کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایران، متهمان «ليزي آيدا هوزا» 24 ساله و شوهر 41 ساله اش «جکسون اوموروئي» که اهل نيجريه هستند دختران و زنان ساده لوح را گول مي زدند و با فنون جادوگري از آنها سوءاستفاده مي کردند.


اطلاعات پليس حاکي است اين زوج به بهانه زندگي بهتر و شغل پردرآمد، دختران و زنان جوان را به طور قاچاق از نيجريه به انگلستان منتقل مي کردند و آنها را براي سوءاستفاده هاي جنسي به قاچاقچيان مي فروختند.

برخي قربانيان که در دادگاه حضور داشتند و عليه اين زوج شکايت کرده اند، مي گويند فريب اين زن و شوهر جادوگر و کلاهبردار را خورده اند. ليزي زن جادوگر با دادن مهره مار و ديگر اقلام جادوگري به دختران وعده زندگي بهتر و ازدواج هاي شيرين مي داد و سپس آنها را به قاچاقچيان انسان مي فروخت.

در حال حاضر اين زوج با اتهام هشت فقره قاچاق دختران نيجريه اي به انگلستان، کلاهبرداري و جادوگري روبه رو هستند و به گفته پليس بدون شک به خاطر جنايات و کلاهبرداري هايشان به چند سال زندان محکوم خواهند شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد