گوناگون

انفجار تروریستی در مرکز بغداد | تاکنون یک کشته و ۹ زخمی

پارسینه: یک منبع آگاه پلیس عراق گفت: انفجار صبح امروز بمب در مرکز بغداد ٬ یک کشته و دستکم 9 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری السومریة نیوز، این منبع افزود: تروریست ها صبح امروز سه شنبه ٬ یک بمب را در منطقه باب شرقی واقع در مرکز بغداد و در محل تجمع کارگران منفجر کردند که در اثر آن یک نفر کشته و9 تن دیگر زخمی شدند.

وی این آمار را اولیه واحتمال افزایش آن را وارد دانست.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: نیروهای امنیتی و نظامی بلافاصله پس از انفجار ٬ محل حادثه را به محاصره در آورده ٬ زخمی ها را به بیمارستان وجسد فرد کشته شده را به پزشکی قانونی انتقال دادند.

بغداد روز گذشته ( دوشنبه) نیز شاهد حوادث خونین دیگری بود و از جمله ربوده شدن یک شهروند در منطقه الطالبیه ، اقدام یک افسر بازنشسته ارتش به قتل دو فرد مسلح که قصد حمله به منزل وی را در جنوب بغداد داشتند ، زخمی شدن یک شهروند بر اثر انفجار بمب چسبان به خودروی وی در منطقه التاجی در شمال بغداد و همچنین زخمی شدن یک نیروی پلیس بر اثر حمله مسلحانه در منطقه الشعله در شمال بغداد بود.

گروه تروریستی داعش از تابستان سال گذشته تاکنون بخش هایی از شهرهای شمال وغرب عراق را اشغال ومرتکب جنایات زیادی شده است.

این گروه تروریستی پس از شکست های پیاپی در میادین جنگ ٬ سعی می کند جنگ را به داخل شهرها و مناطق امن بکشاند و با حملات تروریستی ٬ باعث ایجاد رعب و وحشت در دل مردم شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد