گوناگون

داعش ۳۰ نفر را با جریان برق اعدام کرد

پارسینه: یک منبع محلی در استان نینوا روز چهارشنبه گفت که گروه تروریستی داعش ۳۰ شهروند عراقی ساکن موصل را با جریان برق اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود، افزود: تروریست های داعش ۳۰ شهروند را به اتهام جاسوسی برای نیروهای دولتی عراق با جریان برق اعدام کردند.

طبق اعلام این منبع، تروریست ها از صحنه اعدام این شهروندان عراقی تصویر برداری کرده اند.

این در حالی است که نیروهای عملیاتی عراق در استان نینوا، پیشروی هایی زیادی را در اطراف شهر موصل انجام داده اند و تروریست ها برای فرار از شکست به دنبال انتقام گیری از غیر نظامی و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی هستند.

داعش در خرداد ماه سال ۹۴ مناطق وسیعی از شمال و غرب بغداد را تصرف کرد، اما نیروهای عراقی شهرها و روستاهای زیادی را از چنگ این گروه تروریستی آزاد کرده اند. موصل آخرین شهر مهم عراق است که در تصرف داعش قرار دارد.

عملیات آزادسازی موصل از ۱۷ اکتبر (۲۶ مهرماه) گذشته، از ۶ محور آغاز شده و نیروهای عراقی طی روزهای اخیر توانسته اند وارد شهرک ها و محلات حومه موصل در بخش شرقی شهر شوند.

در همین مدت، بیش از ۱۵۰ روستا و بخش در طول این عملیات از دست تروریست های داعش آزاد شده است.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد