گوناگون

میزان خودکشی دانشجویان در انگلیس رکورد زد

پارسینه: یک مطالعه جدید نشان داده است که تعداد زیادی از دانشجویان در انگلیس در سالهای اخیر خودکشی کرده اند.

این آمار هشدار دهنده همچنین نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی که مشکلات مربوط به سلامت روان را در طول سال اول خود فاش کرده‌اند، در طول یک دهه اخیر بیش از ۱۵ هزار نفر افزایش یافته است.داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط موسسه تحقیقات سیاست عمومی لندن نشان داد که ۱۳۴ دانشجو در سال ۲۰۱۵ خودکشی کرده اند که این رقم یک رکورد است.

در همان سال نیز رکورد بزرگترین مجموعه دانشجویانی که به دلیل شرایط روانی و مشکلات سلامت روانی ترک تحصیل کردند، ثبت شده است.نتایج نشان می‌دهد که میزان خودکشی در دانشجویان سال اولی طی دهه گذشته دو برابر شده است.

این مطالعه نشان داد که دانشجویان دختر در سال اول تحصیل‌شان در سال تحصیلی ۱۶-۲۰۱۵ بیشترین مشکلات روانی را از خود بروز داده‌اند.این موضوع همچنین باعث افزایش نگرانی در مورد افزایش تقاضا برای درمان شده است؛ در حالی که درخواست ۹۴ درصد از ۵۸ دانشگاهی که مورد تحقیق قرار گرفته‌اند، انجام مشاوره با دانشجویان و استخدام مشاور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد