گوناگون

دستگیری دو شخصیت محور مقاومت در عراق تکذیب شد

دستگیری دو شخصیت محور مقاومت در عراق تکذیب شد

پارسینه: شبکه خبری المیادین به نقل از منابع عراقی خبر دستگیری دو تن از شخصیت‌های محور مقاومت از سوی نیرو‌های آمریکایی در عراق را تکذیب کرد.

برخی منابع به المیادین گفتند: خبر دستگیری الخزعلی و العامری از سوی تفنگداران آمریکایی صحت ندارد.

برخی رسانه‌ها مدعی شدند که تفنگداران آمریکایی، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق و هادی العامری رییس سازمان بدر را در منطقه الجادریه دستگیر کرده اند.

اینگونه اخبار در حالی منتشر می‌شود که سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی بامداد امروز در حمله بالگرد‌های آمریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ تروریست جنایتکار
    چهل سال از انقلاب خونبار ایران میگذرد و ما هر روز شاهد در خون غلطیدن پهلوانی سترگ و نام اور برای پاسبانی از آرمان های انقلاب و پاسداری از حدود و صغور این سرزمین اهورایی بوده ایم و این بار خون سرداری به زمین ریخته شد که بی تردید درخت تنومند انقلاب را تناورتر خواهد نمود و ترامپ جنایتکار بداند که انتقام سختی از او گرفته خواهد شد و پایه های ظلم استکبار فرو خواهد ریخت.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد