گوناگون

ترامپ: من از توافق فاجعه‌بار با ایران خارج شدم

ترامپ: من از توافق فاجعه‌بار با ایران خارج شدم

پارسینه: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کارولینای شمالی بار دیگر ادعا‌های خود درباره برجام و همچنین اتهام‌زنی‌هایش به دموکرات‌ها را تکرار کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در تجمع انتخاباتی کارولینای شمالی، اعضای حزب دموکرات را متهم کرد به اینکه برای دلایل سیاسی اجازه می‌دهند مردم بمیرند!

ترامپ در همایش انتخاباتی که در کارولینای شمالی برگزار شده بود بار دیگر دموکرات‌ها را هدف هجمه انتقادات خود قرار داد و گفت: دموکرات‌ها واکسن کووید-۱۹ را نمی‌خواهند. آن‌ها در ابتدا واکسن را می‌خواستند، زیرا فکر نمی‌کردند این اتفاق بیفتد [واکسن ساخته شود]، اکنون که ما واکسن را دریافت کرده‌ایم، آن‌ها آن را نمی‌خواهند و می‌خواهند به دلایل سیاسی اجازه دهند مردم بمیرند.

پیش از این ترامپ مدعی شده بود شمار جانباختگان ویروس کرونا در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها بسیار زیادتر از سایر ایالت‌هاست. با این حال، آمار‌ها نشان می‌دهد ایالت‌هایی بیشترین شمار جانباختگان را دارند که جمعیت بیشتری نیز دارند و شامل ایالت‌های سطح قرمز مانند تگزاس و فلوریدا هستند.

ترامپ در این تجمع انتخاباتی ادعاهای همیشگی خود درباره ایران را نیز تکرار کرد و گفت: «من از توافق فاجعه‌بار دولت قبل (باراک اوباما) با ایران خارج شدم».

وی همچنین ادعاهایی را نیز در خصوص سردار سلیمانی مطرح کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد