گوناگون

فال روزانه تاروت شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه تاروت شنبه 6 مرداد 1403

در ادامه فال روزانه تاروت شنبه 6 مرداد 1403 را مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه؛ یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز شنبه 6 مرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید.

فروردین (برج حمل):

کارت "جادوگر" برای متولدین فروردین نشان‌دهنده خلاقیت و ابتکار است. این هفته، به فرصت‌های جدیدی که پیش رویتان قرار می‌گیرد توجه کنید و از استعدادهای خود بهره ببرید. با اعتماد به نفس و انرژی مثبت به سوی اهداف خود حرکت کنید.

اردیبهشت (برج ثور):

کارت "عاشقان" برای متولدین اردیبهشت نشان‌دهنده ارتباطات عاطفی و تصمیمات مهم در روابط است. این هفته، به مسائل عشقی و روابط خانوادگی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و تصمیم‌های مهمی بگیرید. به صدای قلب خود گوش دهید.

 

خرداد (برج جوزا):

کارت "چرخ سرنوشت" برای متولدین خرداد نشان‌دهنده تغییرات و تحولات مهم است. این هفته، به استقبال تغییرات بروید و از فرصت‌های جدید استفاده کنید. همچنین، به یادگیری و رشد شخصی خود توجه داشته باشید.

تیر (برج سرطان):

 
کارت "قدرت" برای متولدین تیر نشان‌دهنده استقامت و اراده قوی است. این هفته، با قدرت و اراده به مشکلات پیش‌رو برخورد کنید و از توانایی‌های خود برای حل مسائل بهره ببرید. به سلامت جسمانی و روحی خود توجه کنید.

مرداد (برج اسد):

کارت "خورشید" برای متولدین مرداد نشان‌دهنده موفقیت و شادی است. این هفته، با انرژی مثبت و اعتماد به نفس به سوی اهداف خود پیش بروید و از لحظات خوب زندگی لذت ببرید. همچنین، به روابط خانوادگی و دوستانه خود اهمیت دهید.

 

شهریور (برج سنبله):

کارت "عدالت" برای متولدین شهریور نشان‌دهنده تعادل و انصاف است. این هفته، به دنبال تعادل در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود باشید و سعی کنید تصمیم‌های عادلانه بگیرید. به روابط خود با دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مهر (برج میزان):

 

کارت "امپراتور" برای متولدین مهر نشان‌دهنده قدرت و رهبری است. این هفته، به فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای خود توجه کنید و از قدرت رهبری خود برای پیشبرد اهداف استفاده کنید. همچنین، به تعادل در زندگی خود اهمیت دهید.

آبان (برج عقرب):

کارت "مرگ" برای متولدین آبان نشان‌دهنده پایان‌ها و آغازهای جدید است. این هفته، به استقبال تغییرات و تحولات جدید بروید و از فرصت‌های جدید بهره‌مند شوید. به پایان دادن به مسائل گذشته و شروع دوباره فکر کنید.

 

آذر (برج قوس):

کارت "اعتدال" برای متولدین آذر نشان‌دهنده صبر و تعادل است. این هفته، به دنبال تعادل در زندگی خود باشید و از تصمیم‌گیری‌های عجولانه خودداری کنید. به یادگیری و افزایش دانش خود اهمیت دهید.

دی (برج جدی):

 

کارت "برج" برای متولدین دی نشان‌دهنده تغییرات ناگهانی و تجدید نظر است. این هفته، به تغییرات غیرمنتظره‌ای که ممکن است رخ دهد توجه کنید و از آن‌ها برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید. به استقامت و پایداری خود اعتماد کنید.

بهمن (برج دلو):

کارت "ستاره" برای متولدین بهمن نشان‌دهنده امید و الهام است. این هفته، به دنبال الهامات و نشانه‌های مثبت در زندگی خود باشید و از آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. به سلامت روانی و جسمی خود توجه کنید.

 

اسفند (برج حوت):

کارت "ماه" برای متولدین اسفند نشان‌دهنده احساسات و رازها است. این هفته، به احساسات درونی خود توجه کنید و به دنبال شناخت بیشتر خود باشید. به ارتباطات عاطفی و دوستانه خود اهمیت دهید و از تجربیات جدید بهره‌مند شوید.

 

منبع: شمانیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد