گوناگون

می گویند نکسوس ۷ نسل دوم، ستاره کنفرانس توسعه دهندگان گوگل خواهد بود

پارسینه: حتماً می دانید که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان به میزبانی گوگل، در پیش است. خبرهای مختلفی درباره ستارگان این مراسم داشته ایم. از احتمال معرفی نکسوس 4 بهبود یافته و یا نکسوس 5 بگیرید تا معرفی نسل دوم نکسوس 7 و نکسوس 10، یا حتی رونمایی از ایکس فون موتورولا.

حتماً می دانید که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان به میزبانی گوگل، در پیش است. خبرهای مختلفی درباره ستارگان این مراسم داشته ایم. از احتمال معرفی نکسوس 4 بهبود یافته و یا نکسوس 5 بگیرید تا معرفی نسل دوم نکسوس 7 و نکسوس 10، یا حتی رونمایی از ایکس فون موتورولا.

ولی به نظر می رسد بعد از این همه گمانه زنی، خبری از نکسوس 5 نباشد و در نهایت نسخه به روز شده ای از نکسوس 4 را ببینیم، (البته اگر قرار به رونمایی از تلفنی جدید باشد!) و گر نه گوگل با نکسوس 4 فعلی ادامه خواهد داد تا در نیمه دوم سال میلادی شاهد معرفی نکسوس 5 باشیم. این یعنی صحنه خالی می ماند؟ به نظر می رسد خیر. شنیده ها حاکی از آن است که ستاره Google I/O 2012 یعنی نکسوس 7، این بار در قامتی نو به صحنه Google I/O 2013 خواهد آمد و این احتمال خفیف وجود دارد که نکسوس 10 جدید هم در کنار آن معرفی شود.

سال گذشته در این روزها، خبری از یک رقیب قدر برای این تبلت 7 اینچی که می شود گفت بهترین تبلت 200 دلاری بازار است، نبود. اما حالا، لشکر کیندل فایرها، به همراه آیپد مینی و گلکسی نوت 8، یک فضای چالشی و رقابتی را پدید آورده اند. بنابراین لازم است نکسوس 7 نسل دوم، ویژگی هایی مناسبی داشته باشد و به نظر می رسد که این طور هم باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که نکسوس 7 نسل دوم علاوه بر برخورداری از اندروید 4.3، دارای نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ بی سیم است، اما هنوز خبری از پردازنده آن وجود ندارد.

یکی از چیزهایی که نکسوس 7 (و برند نکسوس) را محبوب کرده، قیمت مناسب این خانواده است. 200 دلار برای یک تبلت اندرویدی خوب، چیزی است که باعث می شود خیلی ها گذرشان به محله اپل و آمازون نیفتد، چراکه اولی با داشتن اکوسیستمی غنی قیمتی بالاتر دارد و دومی با داشتن قیمتی پایین، اکوسیستمی محدودتر دارد. بنابراین باید دید گوگل در قیمت گذاری این محصول چطور عمل خواهد کرد.

منبع:نارنجی

ارسال نظر

  • AHMAD

    من در بعضی خبر ها خوانده ام نکسوس7 با صفحه نمایش فول اچ دی و پردازنده ی کوآلکام و با قیمت کمتر از 200 دلار وارد بازار ایران می شود
    تازه قیمت نسخه ی قبلی به 140 دلار هم می رسد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد