گوناگون

رونمایی اندروید ۵.۰ به تعویق افتاد، منتظر معرفی چیز خاصی در کنفرانس i/o گوگل نباشید!

پارسینه: کنفرانس سالانه I/O گوگل در راه است. زمان آن از 15 تا 17 می است. بیشتر ما انتظار داشتیم که گوگل در این کنفرانس از اندروید 5.0 ملقب به Key Lime Pie رونمایی کند.

کنفرانس سالانه I/O گوگل در راه است. زمان آن از 15 تا 17 می است. بیشتر ما انتظار داشتیم که گوگل در این کنفرانس از اندروید 5.0 ملقب به Key Lime Pie رونمایی کند. اما شنیده ها حاکی از این است، این پروژه حدود دو تا چهار ماه به تعویق افتاده است.

گفته می شود، گوگل برای اینکه زمان بیشتری به تولیدکنندگان بدهد تا ابتدا اندروید 4.2.2 را برای دستگاه هایشان فراهم آورند، این پروژه را به تعیق انداخته است.

همچنین شواهد حاکی از این است که موتورولا هم در این کنفرانس چیز قابل توجهی را رونمایی نمی کند. بجای آن گوگل می خواهد یک نسخه 32 گیگابایتی از Nexus 4 را به همراه پشتیبانی از تکنولوژی LTE معرفی کند. قیمت این نسخه احتمالا 349 دلار خواهد بود. قیمت نسخه 16 گیگابایتی کنونی احتمالا به 299 دلار کاهش می یابد. تولید نسخه 8 گیگابایتی هم یا متوقف می شود و یا با کاهش قیمت مواجه می شود. همچنین گفته می شود که قرار است طراحی Nexus 4 کمی دچار تغییر شود.

پس در اینصورت انتظارها برای اندروید 5.0 و گوشی Google Motorola X بیشتر و بیشتر می شود.

منبع:موبایلستان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد