گوناگون

خداحافظ جم، سلام جم

پارسینه: حدوديک ماه چند ستون رنگي و صداي بوق ممتد جاي سريال‌ها و برنامه‌هاي جم را گرفت. عده‌اي علت اين خاموشي روي ماهواره‌هاي‌هاتبرد و ياه‌ست را فشارهاي مالي و سياسي اعلام کردند و يکي از سايت‌ها نوشت:«علت قطع برنامه‌هاي جم‌تي‌وي شکايت‌هايي بوده که افراد مختلف از نحوه عملکرد مديريت شبکه‌هاي جم داشته‌اند و به همين خاطر‌هاتبرد که سخت‌گيرتر از بقيه ماهواره‌هاست، اقدام به قطع اين برنامه‌ها کرده است». برخي هم خبر دادند که گروه جم با مشکل پس گرفتن ماهواره‌ها و آگهي‌ها،با کاهش درآمد و مشکل پخش برنامه‌ها مواجه شده است و شرکت‌هاي مختلف عربي و اروپايي از ادامه همکاري با اين شبکه منصرف شده‌اند.

رضا رشيدپور
وقتي رضا رشيدپور در برنامه «شب شما بخير»،يکي از کانال‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان ظاهر شد،خيلي‌ها پيش خودشان فکر کردند يعني رشيدپور هم مثل سيدمحمد حسيني از ايران رفت؟اما معلوم شد که او در همين پايتخت خودمان نشسته و براي شبکه‌ ماهواره‌اي ايرانيان که پشتش به مجوز وزارت ارشاد گرم است،برنامه توليد مي‌کند. اين همکاري دوامي نداشت،قبل از تعطيلي «ايرانيان»،رشيدپور و گروهش قهر کردند و رفتند. کمي بعد رشيدپور در شبکه ماهواره‌اي ۲۰ ظاهر شد. حالا هم او را در ويدئوهاي چند دقيقه‌‌اي‌اش که هر بار خطاب به يک مسئول است و در اينترنت منتشر مي‌شود،مي‌بينيم. رشيدپور در يکي از اين ويدئوها،ضرغامي،رئيس سازمان صدا و سيما را هدف گرفته است:«آقاي ضرغامي شما مدام داريدشبکه افتتاح مي‌کنيد. آيا مي‌دانيد خيلي از اين شبکه‌ها بيننده‌هايشان از تعداد کارمندان آن شبکه کمتر است؟از خانواده خود بپرسيد شبکه بازار را مي‌شناسند؟اين شبکه چند بيننده دارد؟ آقاي ضرغامي؛آيا در اين کشور محمود شهرياري خطرناک‌تر است يا سريال «حريمِ سلطان» که به ايرانيان توهين مي‌کند ولي مردم دارند نگاه مي‌کنند. چرا مردم را از رسانه‌ خودي محروم مي‌کنيد و بعد مي‌رويد آنتن ماهواره‌اش را جمع مي‌کنيد که مبادا برنامه جاي ديگر را ببیند؛ پس مردم چکار کنند؟»

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد